Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Fraude met vals geld

Ik ben slachtoffer van fraude met vals geld ik had op marktplaats een gouden armband te koop staan er reageerden veel mensen de twee mannen waar ik mee een overeenkomst had gesloten kwamen naar mijn huis eerst in de ochtend terwijl we afgesproken hadden in de middag ik liet de armband zien toen zeiden ze dat het bedrag dat ik vroeg goed was en dat ze vanmiddag terug kwamen ze moesten eerst pinnen ik moest naar de kappersschool daar had ik een afspraak om mijn haar puntjes te laten knippen ik was smiddags pas weer terug toen kwam een man om 3 uur terug hij liet de armband aan zijn vriendin zien via de telefoon zij zei dat ze hem wou hebben toen haalde hij het geld uit zijn binnenzak en begon het uit te tellen het waren allemaal briefjes van 20 ik zei dat ik het ging controleren ik had een stift waar je mee vals geld kan controleren normaal als het vals is kleurt hij zwart als  je er een streep opzet het geld slaagde de test de man van volgens mij  waren ze allebei van Marrokkaanse afkomst ging weg toen had ik zo’n onderbuik gevoel ik ging het geld tellen en het was zelfs meer als 750,00 die ik had gevraagd was 780,00 toen ik het geld beter bekeek zag ik dat er geen watermerk op stond er stom van mij het geld leek oke maar was echt vals ik heb de zelfde dag aangiften gedaan ik ben er ziek van nog steeds dit is op 7 maart 2023 gebeurd de kleine man was 173 ongeveer tussen de 20 en de 30 de grote man 187 lang ongeveer vrij fors en tussen de 30 en 40 jaar oud beide spreken goed Nederlands 

Bezig met laden...

2 Reacties *

08 april 2023
Tjee wat naar voor je hoop dat ze gauw gepakt worden .De onmacht dat dit jou overkomt. Ziek word je hier van omdat jezelf eerlijk bent kan je het niet geliven dat een ander dit doet .sterkte met alles.
08 april 2023

Als antwoord op door ad22b31bcd5746…

Dank je wel ik ben er nog steeds ziek van wat voor mensen heb je in de wereld denk ga werken voor je geld ik ben zelf goudeerlijk zal dat nooit doen