Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Wat is mij overkomen..

Toen ik 7 jaar oud was, in groep 4 zat ben ik misbruikt door mijn gym docent. Ik kreeg hulp van de kinderpolitie maar omdat ik toen zo jong was had ik niet helemaal door wat er gebeurde en wat er aan de hand was. In de zomer van 2021 sprak ik af met mijn vriendin en een paar oude school vrienden, een vriend van mij vroeg of ik mee wou lopen en ik deed dat. Hij heeft mij verkracht en ik heb bijna een jaar lang me mond gehouden omdat ik ervan overtuigd was dat het mijn eigen schuld was omdat ik toch mee liep met hem, in april 2022 ben ik door dezelfde jongen gedrogeerd ik raakt out en daarna in een bad trip, ik ben bijna van de balkon gevallen van 8 hoog, omdat ik out was raakte alle jongens (en “vriendinnen”) in paniek, toen ik wakker werd voelde ik gek genoeg handen bij mijn vagina en op me borsten terwijl ik net out was gegaan? ik vond dit zo bizar maar ik kon niet reageren erop omdat ik verlamd was geraakt. Sinds die dag heb ik mijn mond open durven maken, ik weet dat het gek lijkt dat diezelfde jongen de kans heeft gekregen om mij te drogeren terwijl hij me de zomer daarvoor verkracht heeft. Ik heb er voor ongeveer 9 maanden in geloofd dat het mijn eigen schuld was! ik liep mee met hem maar dat neemt niet weg dat als ik iets niet wil ik dat ook echt niet wil en het niet hoef te doen! ik probeerde voor mezelf op te komen, maar dat lukte niet want hij was sterker, ik zei hem alsjeblieft niet doen en heb wel 100x nee gezegd hij bleef maar herhalen “alsjeblieft heel even maar” toen hij stopte ben ik naar huis gerend, de douche in gegaan en stortte ik helemaal in. Ik wist niet dat hij er ook was, toen ik afsprak met mijn “vriendinnen” en oude vrienden, niemand zei het me express en dat is het moment geweest dat dit niet mijn vrienden zijn. 

Bezig met laden...

3 Reacties *

09 maart 2023
inderdaad heel goed meisje
09 maart 2023
Jeetje Delilah wat verschrikkelijk om mee te maken en al helemaal dat je het gevoel hebt gehad dat dit aan jou lag.... wat een verdriet om te lezen. Dat je mee liep met hem wilt niet zeggen dat je open staat voor meer. Jij hebt niet zien aankomen dat zijn intenties anders waren. Dit ligt bij hem niet bij jou! Dat jij de keus hebt genomen afscheid te nemen van jouw `vrienden` is enorm dapper en en je kan er alleen maar beter van worden. Je zorgt namelijk in deze voor jezelf en kiest ervoor om jezelf echte vrienden te gunnen. Wat zou je willen doen met wat er gebeurd is nu, hoe sta je daar in? Ik ben trots op jou dat je dit durft te delen en voor jezelf kiest. Liefs
09 maart 2023

Als antwoord op door 347882169a9141…

heel erg bedankt voor deze bericht! ik heb gemerkt hoe meer ik erover praat, ik het meer een plekje kan geven. ik zit er uiteraard nogsteeds mee en het doet nog steeds veel verdriet maar om de gebeurtenissen een beetje te verwerken praat ik er graag over of deel ik graag mijn verhaal. Aangifte heb ik ook al gedaan, er was helaas niet voldoende bewijs maar ik ben in bezwaar gegaan met feiten en bewijs, wacht af op reactie en hoop op wat ik verdien en wat de dader(s) verdienen??????