Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Groepsverkrachting

Hi, 

Zijn er misschien meerdere mensen hier die ook een ervaring hebben met een groepsverkrachting, 

en wil iemand met me kletsen hierover.. 

kus, 

mij

Bezig met laden...

3 Reacties *

01 maart 2023
Hoi Noeckkie, Jeetje wat sterk dat jij de eerste stap durft te nemen door dit te delen hier. Wat Vilja zegt, het is heel helpend en fijn om iemand te hebben waarmee jij levelt door hetgeen wat je mee hebt moeten maken helaas om daar mee te praten. Heel veel sterkte en nog meer kracht toegewenst.
01 maart 2023
hey Vilija, Dankjewel voor je reactie. Het is inderdaad heel spannend voor mij om mijn verhaal te delen, maar het zou wel een grote goede stap zijn in de juiste richting.
01 maart 2023
Hi Anouckkie, Ik heb zelf geen ervaring met een groepsverkrachting. Toen ik in de boek van Ellen Baas 'The Courage to Heal' de verhalen las geschreven door de slachtoffers van een groepsverkrachting, greep het mij enorm aan. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om mensen te spreken met gelijk soort ervaringen, delen met elkaar, herkenning en erkenning ervaren. Ik hoop dat je je vrij voelt om jouw ervaring in deze groep te delen. Wellicht nodigt het ander mensen uit om met je mee te delen. Het blijft natuurlijk een belangrijke stap voor ieder van ons - eigen ervaring delen. Voor mij voelt het iedere keer heel kwetsbaar waanneer ik het doe. Is er iets wat je zelf graag zou willen delen of ergens over willen hebben hoe het voor jouw was , is? Ik hoop dat je kunt ontdekken in deze groep dat ook andere lotgenoten met een niet dezelfde ervaringen er voor jou zijn met een luisterend oor en meelevend. warme groet, Vilija