Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Eric Wilson

Hallo dames , zijn er die ook opgelicht zijn door deze zogenaamde Amerikaanse petroleum ingenieur?

Bezig met laden...

12 Reacties *

18 februari 2023
Nee
17 februari 2023
Toen ik het niet meer kon opbrengen kwam "Alex" zijn ware aard naar boven en werd hij onbeschoft toen ging het bij dagen dat ik opgelicht was, ik confronteerde hem ermee dat hij een oplichter was maar hij bleef in zijn rol en volhouden dat hij Alex O'Loughlin was.
17 februari 2023
Nee ik ben wel opgelicht door een man die zich heel overtuigend Alex O'Loughlin noemde, normaal trap ik daar niet in maar ik zat vorig jaar al niet goed in mijn vel en daar speelde "Alex" goed op in. Ben 10.000 euro aan die klootzak kwijt en heb ook nog eens 30.000 euro voor hem witgewassen .
17 februari 2023

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Net als jij dacht ik er ook nooit in te trappen. Als ik programma’s als opgelicht keek dacht ik hoe kan dat? Maar achteraf is makkelijk praten en ja nu ik alles zo aan het einde zie dan denk ik van zag ik het gelijk naar. Heb vaak ruzie gehad met hem over dat ik hem steeds confronteerde met alles. Hij gooide het op mijn vertrouwes issues dat ik daar wat mee moest doen en niet elke man zo was. Zo jammer dat jij dit ook moest meemaken. Ik heb alleen maar geld overgemaakt en ze zijn begrip vol ja maar daarmee is alles gezegd. Jaren klant en bij dit kunnen ze niks. Vraag me af wat de tegenrekening te horen krijgt. Mijne ging mij bedreigen omdat deze nu gesloten is.
17 februari 2023
Eric Wilson , zogezegd een petroleum ingenieur.. een grote oplichter dames . Wees gewaarschuwd!!!
17 februari 2023
Ja, ik. Mag ik vragen hoe die Amerikaan heet van jou? Misschien is het dezelfde als van mij
17 februari 2023

Als antwoord op door ebbea2c0874240…

Eric Wilson . 1.96 m kaal met ringbaardje Petroleum ingenieur. Een zeer intelligente oplichter
17 februari 2023

Als antwoord op door ebbea2c0874240…

Hij noemde zich Ryan mason maar versprak zich een keer en zei Lucas te heten. Hij zou alleen staande vader zijn van twee kinderen een tweeling. 8 jaar Olivia en Raymond 16 december jarig. Op telegram noemt hij zichzelf strong Op 15 jarige leeftijd dus ouders verloren moeder uit Duitsland vader uit Nederland Utrecht. Naar ook gegaan die priester in het leger was. Hij heeft een goed salaris van 60.000 per jaar en de erfenis. Zijn vrouw ging er van door met zijn beste vriend. Hij wil naar nl omdat hij zich er niet meer thuis voelt. Gaande het contact overlijd zijn andere beste vriend tijdens een aanval hij word bang en wil naar huis. Meneer heeft niemand en oma is te oud om bankzaken te doen. Ze word ziek en hij kan geen contact meer krijgen met zijn kinderen. Hij mag natuurlijk op geen enkele andere wijze contact Hem mee geconfronteerd maar hij heeft op alles een goede reden die ik geloofde.
16 februari 2023
Nee. Ik door het wel bekende verhaal. Amerikaanse in het leger gescheiden twee kinderen ouders verloren op 15 jarige leeftijd en werd bang na enige tijd omdat een vriend zou zijn omgekomen bij een aanslag. Alles lijkt echt de bewijzen met de roze bril. Nu zie ik ook dat alles nep is. Ga er niet op in ze weten je om te praten
17 februari 2023

Als antwoord op door 43c9fe7ba37847…

Deze komt bekend voor klinkt hetzelfde als het contact wat ik had
16 februari 2023
nee.
16 februari 2023
Nee