Verliefd verloofd en bedrogen
Ik heb altijd geleerd mij nooit in te laten met de verkeerde mensen, toch ging het vorig jaar February helemaal mis.
Ik zat heel slecht in mijn vel thuis met mijn man en kind ging het niet lekker, en op dat moment meld zich daar Alex ( O'Loughlin) ten minste zo noemde hij zich.
Hij bleek een zeer bekende acteur te zijn alleen ik had nog nooit van hem gehoord .
Alex benaderde me via Instagram en we gingen verder op whatsapp op zijn verzoek, de apps werden steeds flirteriger en hij zei dat hij verliefd op me was en met me verder wilde gaan en met mij wilde trouwen en een nieuw gezin wilde stichten na alles wat hij had gedaan net gescheiden zei hij.
Na een paar weken vertelde hij me dat hij vanwege mij wilde stoppen met werken, maar dat hij zich uit zijn contract moest kopen bij CBS-televisiestudio's, maar zijn manager Robin had al zijn rekeningen geblokkeerd, zodat hij geen toegang had tot zijn geld, of ik de 50.000 euro wilde betalen. Het kostte me maanden om leningen aan te vragen, maar ik faalde constant.
Hij had ook geld dat hij nog van de bank gehaald, $30.000 dollar in totaal, hij liet mij er een filmpje van zien en hij wilde het naar mij opsturen zodat we een nieuw leven konden opbouwen in Nederland, ik hoefde maar 3.000 euro te betalen naar de bezorger.
Dat heb ik gedaan maar het pakket kwam niet toen wilde hij met zijn manager naar Nederland komen om mij hier op te zoeken, maar hij had geen geld vanwege zijn geblokkeerde rekeningen of ik voor 5.000 euro iTunes kaarten wilde kopen en opsturen naar zijn manager .
Ik deed dat natuurlijk omdat ik erg verliefd was maar het geld moest ik lenen van een collega, maar ik zou mijn pakketje vol geld krijgen, dus ik verzekerde die collega dat ik hem kon terugbetalen.
Robin de manager van Alex stuurde me een whatsapp met de vliegticket van Alex (die zag ik pas maanden later terug op Pintrest alleen de naam van Alex was erop veranderd de rest was precies hetzelfde) Ik zou ook mijn pakket vol geld krijgen als de twee waren in Nederland.
Eenmaal in Nederland belde Robin me op dat ik 25.000 euro per bitcoin moest sturen en Alex zou worden vrijgelaten en ik zou mijn pakketje met geld krijgen, Alex was ontvoerd. Alex vertelde me dat aan de telefoon en hij wist niet waar hij was beweerde hij.
Ik kon die 25.000 euro natuurlijk niet betalen en Alex zou de volgende dag terug zijn naar Hawaï.
Ik betaalde ook elke week 300 euro via bitcoin dit was voor de persoon die hij had geregeld om mijn vliegticket naar Hawaï te regelen, toen ik het niet meer kon betalen kwam de ware aard van hem boven.
Hij blokkeerde me op WhatsApp en verzond foto's van andere vrouwen naar wie hij flirterige berichten enz. Stuurde via e-mail.
Toen zei Alex dat hij zelf geld had geleend en zich uit zijn contract had gekocht, maar nu al zijn geld naar zijn ex-vrouw was gegaan, zodat hij me niet in totaal kon terugbetalen, was de schade opgelopen tot 25.000 euro.
en ik had grote schulden omdat mijn pakketje met geld er natuurlijk ook niet was.
Toen mailde hij me dat hij een oude botbreuk had waar hij last van had en dat hij geopereerd moest worden, anders zou de schade erger worden, maar in de VS werd het niet vergoed en of ik de 26.000 euro kon betalen.
Dat geld had ik natuurlijk ook niet, maar ik regelde voor hem de beste dokter van Nederland en het beste ziekenhuis (OLVG ziekenhuis in Amsterdam) en deze dokter kon Alex op 1 februari opereren.
Maar ja, natuurlijk had Alex geen geld en of ik voor zijn ticket 16.000 euro wilde betalen omdat hij zei dat hij alleen eerste klas vliegt.
Hij stuurde me zelfs een bewijs waar hij het kaartje vandaan had, maar ik ging ook op die site kijken en vond geen enkel kaartje voor zoveel geld, maar kaartjes van 3.000 euro.
toen ik vroeg hoe hij in vredesnaam moest leven als zijn ex-vrouw al zijn geld had, zei hij dat zijn management voor levensonderhoud zorgde en ook een huis voor ons (Alex en ik)had gekocht.
Dus ik zei "dan kunnen ze ook je ticket naar Nederland betalen en kun je hier hulp krijgen als die operatie echt nodig is zoals je beweert" Langzaam aan werd ik steeds argwanender en wilde ik geen cent meer betalen.
Opeens was de operatie in de USA al gedaan ondertussen heb ik ook nog eens 30.000 euro voor hem witgewassen hij zei dat het geld voor zijn zoon Saxon was ik was verliefd en zag er niets achter.
Donderdag 2 februari kreeg ik via whatsapp app een bericht van de FBI dat ik binnen 7 dagen aangifte moest doen of 2.000 euro moest betalen via bitcoin anders zouden ze mij arresteren, allemaal dezelfde persoon.
Dit is wat er in een jaar is gebeurd.
Door al dit heb ik vorig jaar juli een ( bijna gelukte) zelfmoord poging gedaan en werd ik gedwongen opgenomen omdat ik een gevaar voor mezelf was, nu ben ik door therapy en steun van vrienden family mijn gezin weer langzaam aan het opknappen.
En heb ik er mijn doel van gemaakt deze persoon helemaal kapot te maken zoals hij mij emotioneel en financieel kapot heeft gemaakt, ik heb mtv benaderd met mijn verhaal en een mail gestuurd naar Kees vd Spek en om hulp gevraagt.
Ik kom hieruit!!!
21 Reacties
Ik heb geen hulp gehad van een psycholoog, daar had ik geen behoefte aan. Ik heb dit verteld aan een goede vriendin, en zij heeft mij door deze moeilijke tijd heen geholpen. Ik heb er veel met haar over gesproken. Natuurlijk had ik veel verdriet, omdat ik zo stom bent geweest om in zijn mooie verhalen te trappen. Ik dacht altijd dit overkomt mij niet. Ik voelde mij behoorlijk dom. Na verloop van tijd heb ik het een plekje kunnen geven en ben door gegaan met mijn leven.
Helaas kan Kees niks doen want Alex en ik hebben geen contact meer, en ze kunnnen alleen wat doen als er nog contact is.
Ik vind dit oprecht pijnlijk om te lezen, ik vind het echt enorm rot dat dit je is overkomen.
Ik hoop dat Kees je hier verder bij kan helpen!
Daarnaast vind ik het echt goed van je dat je dit je verhaal deelt!
Helemaal niet dom je bent verliefd en je voelt je geliefd dat had ik ook door Alex voelde ik mij een keer geen moeder en poetsvrouw ( werk 50 uur in de week en heb een echtgenoot die niet veel in huis doet) ik heb vandaag bericht gekregen van Kees vd Spek en doe gaat mij helpen deze douchebag aan te pakken.
Het gaat mij het meest om het feit dat hij mij emotioneel kapot heeft gemaakt, ik heb mij literally blootgegeven en ik hield oprecht van deze man.
Je geld ben je kwijt, maar uiteindelijk kom je hier sterker uit.
Sterkte.
Mag ik weten wat er met jou is gebeurt?
deze laatste zou voor de dochter zorgen, ze was in gevaar voor oa een pooier enz.
En ze kunnen heel goed valse documenten maken! Je hebt waarschijnlijk gemerkt dat ze dezelfde naam had dan mij? Ik heb zelf haar paspoort mogen zien! En vele andere documenten! Je kan niet geloven in wat ze in staat voor zijn!
Zo, voor deze avond laat ik je dan maar! Tot lezens?
Ook had hij documenten die hij kon laten zien waarin stond dat hij gescheiden was en dat hij een lening had aangevraagd om zich uit zijn contract te kopen.
En zo kan ik wel door gaan
Als je wilt kunnen wij mekaar helpen? Daarvoor is deze site gemaakt denk ik niet? Warms, Serge
Ik heb geen adres alleen een adres zogenaamd van zijn agent in New York, want als ik wat wilde sturen moest dat naar hem.
Wat mij opviel is dat "Alex" altijd fotos stuurde die meteen van het internet afkwamen maar ik was verliefd en zocht er destijds niks achter.
Pas later zei ik er wat van tegen hem, maar hij had altijd zijn opmerking klaar en wist mij te overtuigen de "echte " te zijn.
Volgens mij is het de bedoeling dat we elkaar helpen op deze site. Hengelen naar telefoonnummers en mailadressen zal vast niet de bedoeling zijn, want dit is natuurlijk de perfecte visvijver naar mensen die opnieuw de verkeerde gaan vertrouwen.
Op internet kan alles nep zijn. Zorg dus dat je alles en iedereen checkt voordat je contact maakt - zeker wanneer geld ter sprake komt.
Goede nacht moest je gaan slapen!
Serge
Ik ben beetje grieperig nu en slaap overdag veel dus vandaar nog wakker op dit uur, maar ik waardeer jou bezorgdheid heel erg dank hiervoor.
Deze man wist mij binen twee weken te overtuigen de echte Alex O'Loughlin te zijn met berichten en fotos enzo te sturen en we video belde via whatsapp en dan zag ik Alex, heel geraffineerd dus.
Mijn man en ik zijn heel close nu ik hulp heb gekregen en mijn dochter ook, das heel fijn.
Ps mijn naam is Aruni aangenaam
Deze persoon MOET gestopt worden!!! Al is dat het laatste wat ik doe!!
Thuis gaat het nu gelukkig beter doordat ik alles heb opgebiecht en na mijn zelfmoord poging verplicht in therapie moest, dat heeft heel erg geholpen.
Hoe is het met man en kind afgelopen?