Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

is dit weer een oplicter ?

ik heb even jullie advies nodig ? mijn gevoel zegt niet op reageren , blockeren ! .....weer iemand uit v.s ..... weer instagram ! ..... hij sprak mijn geregeld aan ! hhhmmmmmm dacht okay reageer terug ! ..... altijd gmail ! ....vrouw overleden , ik ken verhaal.wel , dochter ! op internaat ! ...... hij werkt veel ! ...... hhhhmmmm heb er geen fijn gevoel.over ! ..... nu dat ik beetje rust kom ! ....heb al meer verteld die militare .... die mijn onder druk zet ! .....nu had ie zijn e-mail aan zijn dochter geven zo vreemd , noemt mijn in eens moeder ? binnen 2 minuten haar vader is meteen ben verliefd ! ......dus vorige week kreeg bericht mijn enkel gebroken ! ..... mijn dochter is jarig ! zou haar stemkaarten komen brengen ! nu zeurt kind ik heb al 2 dagen niet geeten ! haar vader puscht mijn ook al.of ik 500 euro aan steam kaaryen kan kopen ! ik betaal je terug ! kreeg net grote mond van kind ga bijna dood ! ...krijg het aan nijn hart , en ik krijg de schuld als er wat met kind gebeurd is mijn schuld ! ik ga zo meteen blockeren ! ik zeg jonge dame dit acepteer ik niet he ! ? .....aan hun verhaal klopt echt niks van ! ......eindelijk vond site waar meer informatie te vinden is ! wat denken jullie ? .....mijn gevoel zegt het klopt iets niet ? ......ze zijn gewoon op geld uit ? ik ga zo alles blockeren , word gewoon ziek van ! ...... nou geloof er niks van internaat of kostschool.laat kind echt verhongeren ! ......heb ik weer oplichter ! word er zo moeh van ! 

Bezig met laden...