Oplichting
Mijn verhaal in het kort samengevat.
Sinds enkele maanden heb ik contact via insta met een arts. Hij was werkzaam in Irak en gaf aan dat hij daar weg wilde. Hij had een andere arts omgekocht die zijn werk daar over zou nemen. Of ik geld over wilde maken, omdat zijn rekening was geblokkeerd i.v.m. zijn veiligheid. Het verhaal nam steeds andere vormen aan en hij vroeg steeds opnieuw om geld. Elke keer kwam er wel iets tussen waardoor hij niet naar huis kon. Op dit moment vraagt hij om geld omdat hij zegt ontvoerd te zijn en hij met losgeld kan vrijkomen. Deze keer geef ik hem geen geld meer, het is genoeg geweest.
Ben emotioneel gewoon uitgeput door deze 'arts'
Bezig met laden...
9 Reacties
Dat begrijp ik helemaal. Een jaar geleden is mij hetzelfde overkomen. Gelukkig binnen maand had ik het door. Neemt niet weg, dat nu een jaar later, ik soms nog er last van heb. Was mijn intuïtie dan zo 'off'. Die is namelijk supergoed ontwikkeld. Maar je wilt zo graag de liefde weer ervaren. Ik ben van Lexa af, geloof niet meer in liefdes op afstand. Ben liever realistisch.... Dan liever alleen met mijn lieve vrienden. Dat is tastbaar en kan je zien. Dit is fantasy land. Ik heb gelukkig ook nooit geld gegeven. Dat zou ik ook zo erg vinden, dubbel bedrogen.
Herpak jezelf. Het is het niet waard. Duurt even maar je komt er sterker uit.
Groetje Marjon
Dank je wel voor je steun, inderdaad dan blijf ik ook liever alleen, met mijn familie en vrienden.
Ik probeer weer op te krabbelen.
Groetjes