Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Milo Demeter / Tinder

Milo Demeter (foto's bleken uiteindelijk van een bekende man uit Polen te zijn) zo noemde hij zich, hij was voor de liefde naar Nederland gekomen (woonde nu 2 jaar in Schiebroek Rotterdam) maar zij was uiteindelijk vreemd gegaan met zijn beste vriend. Zijn  vader was overleden en zijn moeder woonde als Alzheimer patient nog in Griekenland.

Hij werkte als een kapitein op een containerschip, de eerste 2 weken was alles zo mooi, lief en romantisch todat er opeens iets met het schip was, kreeg een filmpje te zien dat er hoge golven tegen het schip aansloegen maar ik me nog geen zorgen hoefden te maken...toen kwam het verhaal dat de motor van de propeller kapot was geslagen. Hij deed alsof hij mij moest vertrouwen met bankgegevens en de eerste keer lukte de transfer van zijn bank niet niet daarna leek het alsof het geld op mijn rekening was overgemaakt maar dat duurde 4 dagen en zo naief als ik was heb ik van mijn eigen spaarcentjes een groot bedrag overgemaakt wat ik nu kwijt ben...(kreeg nog wel een mooi filmpje te zien dat er per helicopter zogenaamd een motor voor de propeller werd aangeleverd, ook nep dus)

 

Voel me nog steeds zo dom en naief dat dit me overkomen is en gek genoeg voelde ik ook een connectie met deze man maar het was gewoon nep allemaal. (het was allemaal zo echt in elkaar gezet)

 

Bij de politie hebben ze mijn aangifte niet eens serieus opgenomen, er kwamen ook verschillende verhalen van de bank het werd niet letterlijk zo gezegd maar het kwam erop neer dat het mijn eigen stomme schuld is. Dan voel je je helemaal ellendig waarom zit ik hier nog...

 

Mag weer hard gaan sparen voor zover dat lukt en mijn vertrouwen in mensen weer opnieuw opbouwen...

En ze zeggen dat ze meestal vrouwen nemen die 50+ zijn...nou niet dus ik ben nog 45 :-(

Heb helaas ook niet zo heel veel mensen om me heen waarmee ik dit kan delen dus ik ben blij dat ik het toch hier een beetje kwijt kan.

Het werd me ook allemaal teveel dit was echt de klap op de vuurpijl, aantal maanden ervoor mijn vader overleden, mijn moeder die niet goed werd en door de politie en ambulance uit huis gehaald moest worden..

 

Zie het licht even niet meer zo helder...

Bezig met laden...

20 Reacties *

13 februari 2023
Can you tell me if he have any tattoo's? Of an owl and a clock? And the pictures are when he is in bed when he wakes up. Short blond hair.
13 februari 2023
Hi, i need your help. Do you have any pictures of Milo?
13 februari 2023
Proszę o pomoc
13 februari 2023

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Please in English
13 februari 2023
Mówi że nie może korzystać z telefonu komórkowego tylko używa satelitarny
13 februari 2023
Nie mam Skype
13 februari 2023
Hi Jess please help me, perhaps I'm writing with the same Milo
13 februari 2023

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Hello Anna. Did you recieved a picture of him? And wants he talk with you via Skype? Rianne
06 februari 2023
Hoi Jess, Ik heb sinds vorige week contact via Tinder (inmiddels via Skype) met Milo Demeter. Ik heb je verhaal gelezen en het is ongelofelijk dat dit soort mannen gewoon door kunnen gaan met hun praktijken. Ben ontzettend blij dat je dit verhaal online hebt gezet en ik hoop dat je snel de juiste man vind. Dat hoop ik voor mijzelf ook ? Als je wilt reageren dan vind ik dat prima.
06 februari 2023

Als antwoord op door 2595e96bf1b84e…

Hi Rianne, Ik heb je even een pb gestuurd ?
13 februari 2023

Als antwoord op door 2595e96bf1b84e…

Please help me perhaps I'm writing with the same Milo
13 februari 2023

Als antwoord op door 2595e96bf1b84e…

Czy ma ktoś może zdjęcie żeby porównać?
23 januari 2023
Hoi Jess, Ik vind het nog steeds triest om te horen dat dit nog steeds doorgaat. Ook ik ben geld kwijtgeraakt door zo’n figuur. Ik ben naar de politie gegaan, op aandringen van mijn bank, en heb aangifte gedaan. Ik werd wel serieus genomen. Mijn geld was ik kwijt, want ik had het zelf overgemaakt. Het ergste vind ik het misbruik maken van iemand zijn gevoelens, daar heb ik nog steeds last van. Maar daar hebben we hier allemaal last van. Je staat niet alleen. Het heeft tijd nodig en hier vind je altijd een luisterend oor. Ik wens je heel veel sterkte in deze vervelende tijd.
23 januari 2023

Als antwoord op door abbd84abb3db4f…

Hi Hinderkien, Het blijft helaas een verhaal zonder einde. Wat goed om te horen dat ze jou bij de politie wel serieus hebben genomen, voor mij was dat wel anders helaas. Ik was inderdaad ook mijn geld kwijt omdat je het zelf hebt overgemaakt dat klopt. Echt he...je hart wordt ook gewoon echt gebroken door die persoon, ik heb het ook nog niet los gelaten hoor denk er nog regelmatig aan...hoe kan iemand dit nou spelen...het heeft inderdaad tijd nodig om weer te helen en te vertrouwen. Fijn dat er hier toch nog mensen zijn met wie ik het wel kan delen. Jij ook heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Profielafbeelding voor CAS
CAS
23 januari 2023
Jess, Wees niet zo hard voor je zelf. Ze komen in je leven als je kwetsbaar bent, dan ben je blij met de aandacht die je krijgt. Alleen met verkeerde intenties. Maar daar kom je pas later achter. Ook mij overkwam het na een lange rouwperiode na het overlijden van mijn man. Ik stelde net mijn hart weer open voor de liefde, maar die sloot weer even snel na alle ellende. Sterkte met het verwerken van deze vervelende ervaring. Groetjes CAS.
23 januari 2023

Als antwoord op door 4069dc657f4b47…

Lieve Cas, Ik barst nog net niet in tranen uit maar voel mijn hart wel breken heel herkenbaar als je je weer openstelt terwijl je net de liefde bent verloren. Inderdaad we waren kwetsbaar en dan pakken ze je het hardst met de verkeerde bedoelingen. Jij ook heel veel sterkte toegewenst met het verwerken en het helen van je hartje. Groetjes Jess
23 januari 2023
Je hoeft je niet dom te voelen, Jess! Het is ons hier allemaal overkomen ... ze maken je het hof zodanig dat je niet kunt geloven dat het 'nep' is!!! Ze zijn zo gefallueerd dat het crimineel is hoe ze sollen met je gevoelens! Het voelde bij mij ook heel echt aan en toen ze zgz in gevaar waren was ik zelfs heel ongerust ... Achteraf gezien snap ik ook niet hoe ik zelfs een lening ben aangegaan om die man te helpen! Hopelijk ben je er vlug bovenop, we duimen mee! Veel liefs, Avanti, xxx
23 januari 2023

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Ik weet het maar toch voel ik me zo terwijl het inderdaad meer mensen overkomt. Ik was inderdaad zo erg verliefd op hem geworden dat ik echt dacht dat het allemaal echt was en ook zo in elkaar was gezet. Herkenbaar dat ze zo met je hart spelen en je je ook echt zorgen gaat maken...je bent een mens goed van vertrouwen en wilt iemand helpen als je ze lief hebt maar helaas wordt daar misbruik van gemaakt. Het is bij mij begin dit jaar gebeurt dus allemaal erg vers, dank je wel voor je steunende woorden, jij natuurlijk ook heel veel sterkte toegewenst. x Jess
23 januari 2023
Laat je niet kisten!!
23 januari 2023

Als antwoord op door 3b579fc12b2045…

Doe mijn best...probeer mijn hoofd erbij te houden voor zover dat lukt.