Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van whatsapp-fraude

Er is licht aan de horizon

Beste lotgenoten,

 

Ik ben Globetrotter 67 

 

Heb mijn verhaal al duidelijk belicht en omschreven in voorgaande verhalen.

 

Na 1 1/2 jaar strijden met Politie en de Bank, kwam ik maar niet verder. De politie deed gewoon niets, terwijl de NAW gegevens bekend waren van de zogenoemde Geld ezels!!

Toen kwam mijn vader met een sterke tip naar voren :Een uitzending bij Kassa op TV.( afgelopen zomer) Zij gaven een uitleg over een te bewandelen pad voor Whats app fraude.

Ik ben toen bij de LAVG terecht gekomen in Groningen. Een gerechts deur waarders kantoor. Heb alle papieren opgestuurd (politie aangifte, naw gegevens van de bank, whats app berichten, het (onterecht) over gemaakte geld, bank gegevens etc.).

Een advocaat, Dhr. Rick van Rest was mijn aanspreekpunt, en deze heeft mij echt enorm goed bijgestaan. Heb tot op de dag van vandaag nog steeds contact met hem. Hij werkt voor de LAVG.

Toen ging het balletje rollen. Mijn zaken ( het waren er 2) zijn voor de rechter gekomen, en ik ben de eerste Nederlandse vrouw, die haar recht behaald heeft, door Whats app fraude!! De zaken gewonnen!!

In Januari 2023 krijg ik mijn geld terug in maandelijkse termijnen. De oplichters hebben weinig geld te makken. Super blij natuurlijk!

Ik heb een intervieuw gegeven voor het AD. Een groot artikel in de krant. Ook ben ik benaderd door Hart van Nederland en ben ik onlangs op TV geweest om mijn verhaal te doen, omdat ik graag een ieder wil helpen en waarschuwen voor deze ellendige praktijken. Want het heeft mij veel tranen/verdriet,schaamte en energie gekost!

Ik hoop dat ik jullie een hart onder de riem heb gestoken, en jullie weten, dat er een weg is, om je geld terug te vorderen. 

Heel veel succes en een warme groet vanuit de Betuwe

Marja 

Bezig met laden...

7 Reacties *

20 december 2022
Geen proceskosten betaald. Alles is vergoed door de rechtbijstandsverzekering?
20 december 2022
Ik ben 2 jaar bezig geweest via mijn rechtsbijstandverzekering om mijn geld terug te krijgen. Rechtzaak gehad en mijn geld in één keer terug gehad. Een bedrag van € 4.500,00. Naam vd geldezel was bekend. Politie heeft niets gedaan.
20 december 2022

Als antwoord op door 2fd70bc59fda48…

Hoi Leeuwin, Wat fijn, dat je je geld in 1 x terug heb gekregen! Heb jij geen Rechtszaak Kosten hoeven te betalen? Bij mij gaat het om hetzelfde bedrag. De Politie doet inderdaad niets. Was erg teleurgesteld daarover! Bedankt voor he reactie !
26 december 2022

Als antwoord op door 2fd70bc59fda48…

Dat is mooi om te horen. In ben vorig jaar voor mijn moeder ook met LAVG bezig geweest. Maar zij is in 2019 opgelicht en toen hadden de banken nog geen regelingen en was het voor haar niet meer via LAVG terug te halen. En dat terwijl ook wij het volledige adres en de naam van de geldezel hebben. Ik ga toch kijken of het via haar rechtsbijstand nog kan.
19 december 2022
Heel goed dat je doorgezet hebt. Ik heb het na ene paar maanden ook bij LAVG gemeld. Heb wel een paar keer contact gehad, naam geldezel is bekend, zelfs adres en telefoonnummer, maar nog geen cent gezien. Mooi verhaal, wie weet gebeurt er ook wat met mijn gestolen geld. Jij gefeliciteerd!!
20 december 2022

Als antwoord op door 7e1c213be51c44…

Volhouden Lintje! Zij doen echt goed werk!
19 december 2022
Goed dat je zo doorgezet hebt! En super dat je je geld terugkrijgt!