Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

frustratie

Ze zeggen ¨frustratie¨ bestaat niet, maar ben bijhoorlijk gestressed als jaren.

ik ben eens opgepakt toen ik protesteerde tegen de vervuiling van auto´s in the stad rotterdam (men is nu gelukkig van plan de snelheid te gaan verlagen naar 40 geloof ik en meerdere steden hebben het idee om wat autoluwer te gaan worden) je wordt daar haast bijna doodgereden, voor veel oudere mensen is het niet mogenlijk veilig op straat te kunnen wandelen omdat de verkeerslichten veels te kort op groen staan om over te steken. nadat ik ben opgepakt ben ik voor gek verklaard en gaf mij me medicijnen die ook in Russische gevangenissen onder de tijd van Satlin werden gegeven, deze worden nog steeds erg veel in de psychiatrie toegepast je wordt hier bijhoorlijk depressief van, en paranoide. Krijgt hartklachten, kiespijn en hoofdpijn

3 miljoen nederlanders scijnen nu psychische klachten te hebben, waarvan veel jongeren ze zijn de toekomst, maar hebben haast geen toekomst. De ggz functioneerd als een halfgare drugs dealers bedrijf waar doktoren (psychiaters) niet functioneren als heelmeesters maar eerder als cipiers. (https://www.parool.nl/nieuws/psychiatrie-wordt-een-soort-detentie-light~b14c6b9b/) mensen worden als criminelen behandeld, in plaats van dat men oog heeft dat het een nogal stresvolle maatschappij is en we zo niet door kunnen gaan, anders is over 10 jaar de helft van de bevolking zwaar geestelijk ziek..

Bezig met laden...