Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

leven

Goedenavond

Waarom heb ik niet eerder de knoop doorgehakt vragen mensen uit mijn omgeving

Mijn inmiddels sinds zondag ex was een man die de controle over mij wilde hebben.

Iemand die geheel mijn doen en laten controleerde en alles met achterdocht benaderde

zaterdagavond mij in een kwade drank waarbij ik vele gezichten zag bij hem in mijn gezicht sloeg met sleutels en een kin stomp gaf waardoor ik bloedend op de grond lag te huilen van de pijn

Hij naar bed ging lachend zonder enige teken van empathie, ik had wel een nog ernstiger letsel kunnen hebben en dan had hij mij voor dood laten liggen.

Hij beloofde beterschap nadat ik al vaker agressief beetgepakt was.

Hij zou opgenomen worden maar liet steeds zich niet opnemen.

Zei ik heb een probleem met alchohol en dat is niet de persoon die ik ben.

Dat klopt hij had vele gezichten en uitingen  wanneer hij gedronken had.

Het was een jaar dat ik met hem ging en nu na veel meegemaakt te hebben hem nooit meer toe te laten in mijn leven.

 

 

 

Bezig met laden...

5 Reacties *

24 november 2022
❤️
18 november 2022
Iemand met een drankprobleem zal dat nooit echt onder ogen zien, vandaar het zeggen dat hij hulp gaat zoeken en het niet doet is zeer belangrijk teken Ik ben opgegroeid met een zware alcoholist en dit klinkt zeer bekend in de oren. Heel goed dat je hem niet meer in je leven laat. Je hebt zeer goed gehandeld en jij hebt zeer zeker niets fout gedaan. Je hebt zeer sterk gehandeld.
18 november 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Dank je wel het is moeilijk omdat er ook fijne momenten waren en je hoopt dat iemand verandert. Maar nu ik mishandeld ben besef ik goed dat deze man niet goed voor mij was.
18 november 2022
Jij hebt niks fout gedaan! Waarschijnlijk heb je gedacht dat jij hem kon helpen of hij zich zou laten helpen en hem daarom een kans gegeven. Dat is heel normaal! Een jaar is niet lang.
18 november 2022

Als antwoord op door 0a759137299249…

Dank je wel voor je reactie