Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

bedrog

ik werd benaderd door iemand, die bij finmarket.com werkte en mij via crypto.com 11.750 euro liet investeren in 3 stapjes, maar uiteindelijk via KNAB-bank, BTC in Litouwen, is mijn geld weggesluisd en niet meer te vinden.

De man zelf beantwoord zijn mail niet meer, maar ik dacht, dat ik het wel alleen kon oplossen, ondanks waarschuwingen van radar en mijn echtgenote, was ik toch eigenwijs en heb mijn volledige spaargeld verknald.

ik heb nu thuis wel een vertrouwensbreuk met mijn echtgenote, zij is erg boos, waarom ik het toch doorzette, zonder haar meteen mee te nemen ipv achteraf. terwijl ik steeds dacht het komt wel goed, maar het zijn slimme mensen aan de andere kant en ik was naief

wel probeer ik via een advocaat, politie en verzekering nog iets te repareren, maar dat wordt een lange adem

Bezig met laden...

3 Reacties *

01 november 2022
Slachtoffer zijn is vreselijk! Wij hebben allemaal die ervaring…. Vraag je vrouw om alsjeblieft niet meer boos te zijn, het helpt als het leed samen wordt gedragen. Je huwelijk is deze ellende als extra last niet waard. Geld is geld en natuurlijk had je er andere leuke dingen mee willen doen.
01 november 2022
Waarom laten verstandige mensen zoveel geld investeren in onbekende bestemmingen op advies van onbekenden? Vertel eens wat meer over de manier waarop je benaderd bent? Waarom vertrouwde je deze vreemdeling? Wat gaf je de illusie dat je in staat zou zijn om het verlies goed te maken? Wat ik van KNAB weet is dat daar niet zo makkelijk de naam van een rekeninghouder te vinden is.
01 november 2022
Henricus58, je hebt volkomen gelijk, het zijn gewiekste en slimme mensen. Maar nee, jij bent niet naïef. Ik mag dat zeggen want mij is iets soortgelijks overkomen. Het verlies van zuurverdiend spaargeld is een klap. Bereid je voor op het feit dat het verlies van het geld zal slijten, de emotionele klap, daar zal je langer last van houden. Maar daar zijn wij hier voor. Een welgemeend advies, wat ze ook beloven te kunnen of zullen doen, ga NOOIT in zee met bedrijven die beweren dat ze je geld of Bitcoin (dat is me niet helemaal duidelijk uit je verhaal) kunnen terughalen. Belangrijk is, heb je het geld zelf overgemaakt? Hoe dan ook, hier zitten mensen die hetzelfde hebben ervaren en je kunnen steunen in deze situatie. In ieder geval wens ik je sterkte. En geef in ieder geval je vrouw een knuffel, ze verdiend het.