Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Klein gehouden

Ik ben iets langer dan een maand geleden aangerand door de oom van een vriendin van mij. Hij stopte zijn tong ineens in mijn mond. Ik schrok heel erg en wist niet zo goed wat ik moest doen. Maar ik heb het in mijn hoofd heel erg klein gehouden. Ik denk dat ik nu daardoor heel veel stress heb. Ik voel me soms super depressief. Ik ben zelfs een soort bang voor mijn eigen vader. Maar er zijn meiden met een veel erger verhaal. Heeft iemand tips waardoor ik mij misschien beter kan gaan voelen?

Bezig met laden...

4 Reacties

18 oktober 2022
Kleineer jezelf niet!!Ook al hebben anderen het erg, daarom is dit niet minder erg. Het is walgelijk punt uit. Het had niet mogen gebeuren
18 oktober 2022 (bewerkt)
Hoi Kleine, Wat erg voor je. En ik denk inderdaad wat Jorien zegt ga er toch met iemand over praten. Desnoods als je een fijne huisarts hebt daar je verhaal doen en meestal kun je dan daar in de praktijk een aantal gesprekken hebben. En denken ze dat je hier niet voldoende aan hebt dan wordt je doorgestuurd. En wat betreft er zijn meiden die het erger hebben dat mag je gelijk loslaten, ieder heeft hier zijn ervaring en bij iedereen had dit niet mogen gebeuren. Heel veel sterkte. Lieve groetjes Jenny
18 oktober 2022
Goedemorgen, Jeetje wat naar. Wat zul je geschrokken op het moment dat hij dit deed (zonder dat je zag/ voelde aankomen). De schrikreactie zit in je lijf opgeslagen en zorgt voor angst. Heb je er al met iemand over gesproken in je omgeving? Weet je vriendin ervan? Het is belangrijk om het niet te bagatelliseren. Hij is over jouw grens gegaan. Dit voelde voor jou heel angstig en naar. Mocht je je na er over te praten nog angstig voelen, dan lijkt het me zeker zinvol om er hulp voor in te schakelen. Ik verwacht dat middels de juiste behandeling deze ervaring goed is aan te pakken. Het is zonde als de angst die je nu voelt (wat logisch is), door deze ervaring, de overhand blijft nemen. Sterkte en bedankt dat je met ons deelde. Lieve groet, Jorien
18 oktober 2022 (bewerkt)
Ja ik heb er wel met een paar mensen over gepraat. Ik heb op school een vertrouwenspersoon en mijn moeder weet het en me beste vriendin. Ik merk wat dat ze proberen te helpen maar het werkt niet echt. Binnenkort heb ik wel een afspraak met een vrouw die mij vroeger ook hielp met problemen. Ik hoop dat dat helpt. Heel erg bedankt voor de reactie. Het is een fijn gevoel om te weten dat mensen met je meeleven