Moeite met intimiteit en vertrouwen
Ik merk de laatste tijd meer en meer dat ik veel moeite heb met het hebben van seks en het feit dat mijn vriend zich zelf mastrubeerd.
merk dat ik seks heb zonder dat ik zin heb en het dus alleen maar voor mijn vriend doe. Dit is iets wat ik helemaal niet wil. Want mijn misbruik is ook op basis van de ander blijmaken… het raakt me de laatste tijd echt meer en meer heb hier ook met hem over gepraat en hij snapt het. Naja nu het volgende..
mijn vriend is iemand die zich vaak mastrubeerd en sinds we samen wonen (4 maanden) erger ik me er echt aan. Aan de ene kant is het normaal dat een jongen dat doet en zeker als hij minder gemeenschap heeft. Maar aan de andere kant maakt het mij echt heel erg onzeker ook omdat we zelf zo weinig initmiteit hebben samen. Voor mij voelt het dan van hij vind het zelf doen fijner en beter. Ik kan zowat wel janken elke keer weer die frustraties erdoor en zelfde discussies erover. Daarbij zag ik dus dat hij het in het doucheputje had laten liggen, ik vind het mega vies en ik vroeg ernaar en eerste instantie had hij er over gelogen.. maar ik volg echt mijn intuitie en weet gewoon dat ik gelijk heb. Merk nu gewoon elke keer als hij nu douched dat ik elke keer bezig ben met het feit dat hij zich zelf mastrubeerd…
Wie loopt hier ook tegen aan en hoe ga je hier mee om?
6 Reacties