Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Tips gevraagd

Ik vroeg me af of er mensen tips hebben voor de tijd dat je moet wachten op trauma behandeling. Merk dat t na 7 maanden erg zwaar wordt. In me hoofd zijn alle processen al op gang en niet meer uit te zetten. Zijn er dingen die je mischien kunt doen dat t wachten dragelijker wordt. Wat deden jullie in die tijd.

Daarnaast vroeg ik me af of ook hier mensen zijn die naderhand contact met de dader hebben gehad ? Wat zijn dingen waar je rekening mee moet houden tips. Zou graag met hem in gesprek gaan maar nog niet een idee hoe ik dat moet gaan aanpakken.

Bezig met laden...

4 Reacties

05 oktober 2022
Hoi hertje, ik sta op de wachtlijst voor emdr. Ik schrijf en teken en doe zumba met you tube filmpjes en schilder via you tube met bob ross Hoop dat je er iets aan hebt, heel veel sterkte! Ik hoop dat je eindelijk snel aan de beurt bent!
05 oktober 2022 (bewerkt)
dankjewel voor het delen jij ook hopelijk snel aan de beurt
05 oktober 2022 (bewerkt)
Hoi Hertje, Knap dat je hier bent. Ligt een beetje aan je budget anders zou je ook naar een psychotherapeut kunnen gaan. En lotgenoten groep LSG op internet is ook erg fijn. Hier kun je praten met andere lotgenoten en elke avond is er ook een chat. Hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes.
05 oktober 2022
Hoi Hertje, Wat goed dat je je vragen deelt! Hopelijk komt er snel verandering in je wachttijd. Ik moest binnen een organisatie ook +/- 9 maanden wachten, via via er achter gekomen dat er ook vrijgevestigde psychologen zijn. Hier kon ik na twee weken wachten al terecht. Misschien is ook voor jouw een vrijgevestigde psycholoog een mogelijkheid. Er bestaat ook voor zo wel slachtoffers als daders perspectief herstelbemiddeling, zij kunnen met jouw mee denken wat betreft contact met de dader. Groetjes, Janine.