Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Liefde van vere land

Hij heeft me via Instagram contact met me gelegd en we raken aan het praten met elkaar en voelde liefde bij elkaar lijkt het lot bestemming zijn . En dat hij werkt in het leger voor Amerikaanse 

Bezig met laden...

25 Reacties *

10 oktober 2022
Hallo Tilly 12 , Ja sorry dat ik nu pas reageren ik heb een flinke tegenslag op dit moment ik heel zwaar voor . bedankt voor je steun.ik heb veel schadigd aan financiële gebied en nog geen oplossing en ja zwaar ? zit gewoon zwaar ???
04 oktober 2022
Beste Axelle-1, Zo herkenbaar dit! Een typisch geval van datingfraude. Eén van de vaste scripten waar ze mee werken. Ik ben zelf ook slachtoffer van datingfraude. Je kunt mijn verhaal ook vinden op deze pagina. Bij mij heeft het ook een enorme impact gehad, heb daarna een zware depressie gekregen waar ik nu nog voor in behandeling ben. Afgelopen donderdag heb ik een heel fijn gesprek/interview gehad met een man die onderzoek doet namens de Haagse Hogeschool, hij doet al lang onderzoek naar cybercriminaliteit. De resultaten van het onderzoek worden gepubliceerd in een vaktijdschrift. Hij is nog op zoek naar mensen die mee willen werken. Ik heb het gesprek als heel positief ervaren. Hij is erg integer en begripvol. Het heeft mij erg geholpen in de verwerking en het is fijn dat onze ervaringen bij kunnen dragen aan een stuk taboedoorbraak en om mensen duidelijk te maken wat voor gigantisch effect dit heeft op mensen. Ik wens je heel veel sterkte en raad je aan alle contacten te verbreken. Liefs van mij
28 september 2022
Hi Ebubekir Dank je voor je steun ik heb wat tijd nodig om te verwerken is niets om iemand van je leven kwijtgeraakt maar nog maal dank je wel
28 september 2022
Lieve Axelle-1, allereerst wil ik tegen je zeggen....wat goed en dapper van je om je verhaal te delen. Het is een zeer verdrietige en pijnlijke situatie. De manipulatie, de enorme geldzorgen. En NEE je bent niet dom. Er is een gemeen en walgelijk spel met jouw gevoelens, jouw liefde gespeeld. Ik weet hoe het is, je kunt niet geloven dat het je overkomt, maar het gebeurd...Het komt omdat je een liefdevol mens bent, met een goed hart. Je wilt graag liefde en daar is nu enorm misbruik van gemaakt. Ik voel je paniek en je angst. Dat gaat voorbij....maar heeft tijd nodig. Je bent sterk! En je komt er weer bovenop! Je krijgt je financiële situatie weer onder controle. Blijf goed voor jezelf zorgen. Blijf lief voor jezelf. Geen verwijten maken naar jezelf. Niet boos zijn op jezelf. Zelfliefde is nu extra belangrijk. Ik wens je heel veel sterkte en doorzettingsvermogen.
26 september 2022
Hallo, ik heb bijna hetzelfde meegemaakt ook een militair in Syrië en had een koffer met geld en goud. Ik weet nu dat dit allemaal onzin is. In bijna alle landen mag je geld meenemen als je het aangeeft anders is het 10,000.00 dollar de rest is allemaal fake medailles mogen altijd mee. Bij mij moest hij geld voor de koffer hebben achteraf allemaal bullshit maar dat weet ik nu je bent net als mij gescamd. Sorry voor dat. Maar ga verder met je leven. Groetjes
26 september 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Dank jebik hoop dat ik financieel kan oplossen zonder mijn kinderen het wat merken want dat voor me heel belangrijkst punt dat 10 of 15 jaar moet aflossen het kan me niets schelen ik wil het graag van buiten omgeving regelen want die mensen waar nu heb geleerd betaald ik 5% rente elke maand zo los ik het niets ik betaal alleen maar rente oow ik ben zoo dom geweest ik heb na de scheiding mijn leven bijna happy nu dit is zo hard voor me
26 september 2022
ik las je verhaal , helaas heel herkenbaar , ik werd ook aan gesproken instagram ,durf er ook met niemand over te praten , normaal reageer ik niet eens ! hij bleef mijn maar schrijven , nee heb echt niet zo snel gevoelens ....zwicht niet makkelijk voor een man ! ....maar hij dwong mijn en begon mijn te dreigen ! .....van eerst kreeg ik e-mail ik moest gmail chat komen dwingen ! hij was militare officier eenheden ! .... hij begon al ik schiet mijn schoonzus dood ! ik werd bang , hij stuurde mijn verhaal dat ze teroristen hadden gedood hoop geld ! en moest veilig naar gezin gestuurt worden hij vertrouwde mijn , eingste wat ik hoefde te doen was die doos in ontvangst te nemen ! er was haast bij ! tijd om na te denken had ik niet ! ik zat in nou , ik kreeg dreig mails van pakket bezorger ....het was in amsterdam aan gekomen , ik moest contact op nemen met bedrijf ! ik moest voor transport geld over maken 999.00 euro ! .....hij zetten mijn zo onder druk ! ? was zo bang at niet , praten niet meer , dus koerier ging met de paieren er heen , er zat een code op ! schiphol wilde weten wat er in die koffer zat ! ....dus ik kreeg een app , dat ik contact op moest nemen , ik naar schiphol gebelt paniek , mevrouw weet het ook niet ? .....ik had geld al onder druk over gemaakt ! ... de druk was zo hoog ! ......de bank ,politie gebelt ! ...ik.probeerde hem te bellen ! .....was zo in paniek ! .....dus ik kreeg dreig whatss app weet je te vinden schiet je dood ben een militare en ik mag dat wij naar politie bureau gebelt 2 dagen later mocht ik komen , politie bureau bank zei je moet aangifte doen , dan kunnen we helpen ! ....politie zei we kunnen geen aangifte doen ! .....ik deedt mijn verhaal en barste in tranen uit ! ....laat ze maar zei agente ..... mijn man zat er bij en normaal verteld ze alles ! ....ik had haar gaten moeten houden ! .....beter op haar moeten letten , politie zei gebeurd zoveel ! ..... ik heb weken angst gehad at slecht ,durfde straat niet meer op hij zit ghana ! ....de oplichter ....ben nu weer beetje aan bij komen ! .....durf weer te gaan wandelen ?????? ....praat er met iemand over die je vertrouwd ! ......
26 september 2022

Als antwoord op door 3e1d9606f7fa45…

Hallo Paulina, ja lief dat je dit schrijft heel erg bedankt .ik zie nu echt geen weet niet hoe ik moet oplossen ik heb veel geld geleend bij mensen om me heen en die mensen zijn erg zakelijk onderling ik ben zo veel geld kwijt aan die rotzakken bijna €25.000 kwijt en dat is allemaal geleend tegen 5% rente omg maar ik zou maar voor een week lenen dus ja deed ik dat maar niet van één persoon hij praate zo in dat ik hem echt geloof en zo vertrouwd liefde maak je blind ik zag de waarde van het geld niet ik wilde hij alleen maar helpen.om het pakket voor hem veilig te bewaren ik dachte niet een aan om te hebben.alleen bij is hij zo lief praat zo lief . Hij begon te reageren op mijn Instagram .ik dach eerst aha maar hij blijft maar contact met me vragen om mijn nummer en smeken dat hij is een engeering in beroep werk voor Amerikaanse leger zit nu inSyrië bijna klaar met werk moet nog afronden en dan kan hij daar weg want daar is gevaarlijk.zei dat we moeten contact met whatsapp want Instagram mag eigenlijk niet gebruikt worden daar zou hij straf van krijgen en hij gaaf zijn nummer aan me zo we gingen appen en het klinkt goed bij elkaar zo lief en hij vroeg om een foto ik gaaf hem niet meteen want ik deel mijn foto niet zomaar door dat we hebben gepraat we voelen liefde toen stuurde ik een zwart/wit foto hij geef heel veel om me hij begrijpt me.en stuurde me eerste foto ja zak goed in het leger pak zag zo vertrouwd uit en foto uit us helemaal top en dan is de dag van erkenning en beloning .hij kreeg zoveel beloning en goude medaille. Leuk blij maar het mag niet bij de basis blijven moet gestuurd worden naar iemand en hij koze mij want in us hij is alleen dus heeft niemand ik zei eerst nee het kan want ik ben gescheiden ik woon nog bij mij ex om voor mijn kinderen te zorgen hij blijft maar door gaan tot ik ja zeg en begon het pakket gestuurd heb een track code naar me geapp dat ik meteen moest checken of dat het klopt ja het klopt alles en van de ene naar een andere moet geld betaald worden er is een pakket agent bij want is speciaal pakket er zit een kluis daar in en hij wist het niet dat het zo veel moet betalen dus smeek dat ik even moet regelen om pakket vrij worden gegeven want anders zou inbeslag genomen want dat heeft hij 18 maanden voor gewerkt met zijn leven.mijn zwakke punt ik ben snel mensen helpen.hij gebruikt mijn zwakheid.en toen pakket wordt gescand bij de autoriteit en zo veel waardevolle in dus moet licentie en soort van belasting .ik uitzoeken over maar ik kom niet veel ver en ondertussen zit ik onderdruk van die agent dat we geen tijd meer hebben.ik ging zo snel geld lenen zonder na te denken en overmaken 4 keer toe want ik kon in termijn doen tot ik alles betaald bijna €20.000 de eerste stuk in Duitsland was toen ook is €3000 en nu moet alleen nog gescan worden om te checken dat geen gevaarlijke dingen in zitten voor het vrij geven in nederland.en toen de datum dat hij weg mag maar een probleem omdat hij naar Nederland komt en naar us gaat moet zelf reis en spullen kopen om naar Nederland te komen als hij €3500 heeft kon hij gelijk vertrekken maar ik zei ik kan niet meer betalen .dus spullen hoeft je nieu veel te hebben alle een tikket heb je nodig is geen €3500 dus ik zei tegen hem als je eerst naar us gaat kost je niets omdat de reis zou geregeld worden voor hem ik zei ga maar dan eerst naar us dan heb je je weer toegang op je Geldzaken .dan koop je een tikket naar Nederland te vliegen nou makkelijk en hij is niet mee eens wordt verdrietig zeg dat ik hem niet wil bla bla ik heb toen besloten oke de laatste stap van pakket duurt niet lang dan kan ik het geld uit pakket halen dan stuur ik hem .toen wordt het contact minder en minder hij was niet vaak meer online bijna niets meer gepraat en ik ging uitzoeken zaterdag de hele dag toen zag flits een foto voorbij het leek echt op hem ik kijken oow ik zou jullie willen laten zien .van een live chat . scamHaster United met Lawrence Flores een jaar geleden .ik schrok bas in tranen de fotos dat ik gekregen had is Lawrence Flores zo hart breken . sorry ik moet even kwijt is lang .
27 september 2022

Als antwoord op door 3e1d9606f7fa45…

Ik zou zo graag met iemand willen praten maar ik heb niet echt iemand om me heen zo vertrouwd over te praten want ze gaan hier over roddelen in mijn cultuur ik ben een Aziatisch ik ben bang als in mijn kennis/vrienden gemeenschap .ik wil zojuist mijn kinderen daar over beschermen ik moet zeggen dat niet veel vrienden hebben in mijn cultuur omdat ik erg in Nederlandse cultuur ben ik kijk en doen anders dan hun en ik was ook met een Nederlandse man .maar helaas is ons huwelijk is over . daarom heb niet iemand die ik vertrouw om mee te praten
26 september 2022
ik vind je zo dapper, dat raakt mij
26 september 2022

Als antwoord op door 3b579fc12b2045…

Pieterke. dank je wel
25 september 2022
Lieve Axelle-1 Heel vervelend allemaal maar ook dit gaat weer voorbij. De eerste stap is acceptatie dat het is gebeurd. Dit gebeurd helaas bij heel veel mensen. Ik zou een goede vriendin in vertrouwen nemen en vertellen hoe verdrietig en in de put je zit vraag deze persoon ook of ze je kan helpen het te vertellen aan de betrokkenen. Verder zou ik alle betrokkenen informeren (van wie je hebt geleend) en een terugbetaal plan bedenken: al duurt het 10 jaar. succes en je kan het, geef de moed niet op en verbreek alle contacten met deze oplichter. Geloof me het kan nog erger...
25 september 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Lieve sun, erg bedankt ik hoop echt dat ik bovenop kom ik ben al meer dan 30 jaar in Nederland en pas gescheiden met 2 kinderen mijn dochter is ook onstabiel vanwege haar oudtische en wat depressie zit onder behandeling van ggz weet je ik heb goed salaris en ik heb bijna geen huur te betalen en ik ben ook nagelstijliste ik heb vaste baan en ik werk al hobby bij ik zit nooit stil maar nu ben ik echt in de put ik alleen lijden in is erg maar mijn kinderen kan ik ze niet aan doen
24 september 2022
Sterke nog heb 2 kinderen die ik moet onderhouden en al dat geld heb ik geleerd van mensen om me heen hoe moet ik het terug geven niet een beetje ik ben heel veel kwijt niet alleen maar €8500 ik wil niet dat mijn kinderen lastig van krijgen met dit situatie in mijn leven heb ik nooit zo in de diep geraakt nu is over met mijn toekomst ik kom hier nooit meer uit
26 september 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

je gaat hier uit komen, geloof mij maar; het is mij ook gelukt, nu zie je dat niet, maar je wilt er uit, anders zat jij hier niet! En hulp en ondersteuning vragen en aanvaarden: er zijn ook goede mensen hoor!
24 september 2022
Ik zou hem direct overal blokkeren! Stop het contact hoe moeilijk het ook voor je is. Dit soort mensen weet anderen zo te manipuleren en op hun gevoel te spelen dat "iedereen ' erin trapt. Het heeft niets met dom zijn te maken, al begrijp ik wel dat je je nu zo voelt. Dit zijn echte professionals. Wat enorm balen van al dat geld zeg. Pffff.
24 september 2022
En sterke nog hij heeft nog steeds contact en nog beweren dat hij het echt is dat het pakket ook echt is moet alleen opwachten bij de autoriteit om te gescand worden of dat geen gevaarlijke spullen in zitten en dan zou die vrij worden gegeven en naar me toe te brengen en hij wil daar graag weg of ik hem kan helpen met geld om opweg naar Nederland te komen
24 september 2022
Hoi Axelle, Je zegt het zelf al en ik ben bang dat je gelijk hebt. Al onze ervaringen lijken in de basis erg op jouw ervaring en verhaal. Wat een domper voor je om erachter te moeten komen dat je geliefde verkeerde intenties heeft, beter gezegd een ander persoon is dan je denkt wie hij is. Goed van je om je verhaal met ons te delen. Je bent niet alleen ?♥️
24 september 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Hoi ik ben zo dom om zo ver te laten komen nu zit ik in de problemen ik heb veel geld bij mensen om me heen geleend dat ik het niet kunnen terug betalen ik ben echt hopeloos nu
24 september 2022
Ik ben ook heel benieuwd wat je hier verder over vertellen wilt ♥️
24 september 2022
Axelle-1, Wil je ons wat meer vertellen?
24 september 2022

Als antwoord op door a52de4410a5946…

Ik weet niet hoe ik wil beginnen ik denk dat ik opgelicht ben .een man opeens reageren op mijn Instagram en we raakten aan gesprek en verder liefdevolle gevoelens. Hij zei dat hij in Syrië zit in het leger komt uit us hij is bijna klaar met zijn werk daar moet alleen wachten op zijn vertrek.en hij heeft beloningen gekregen dus geld ? en medailles maar mag daar niet gelaten worden vanwegen legerbasis is niet mogelijk zou moeten verzenden worden .dus hij heeft me gekozen maar moet met speciale zijn met een agent er bij dus op elke landing wordt een bedrag geëist om het pakket vrij worden gegeven maar eerste punt was in Duitsland de eerste betaling is gelukt pakket werden vrij gegeven en toen in Nederland wordt pakket vast gehouden bij de autoriteit vraag voor €8500 anders wordt het pakket inbeslag genomen worden ik heb nog veel meer betaald dan dit want na dit is nog €12.500 voor de licenties en belasting agent zei dat bij autoriteit gescand en de waarde in pakket zit geschat van €250.000 is daarom moet zo veel betalen het sterk nog is ik heb niet gedachten dat ik het pakket wil hebben wat ik wil is die persoon mijn liefde mijn gedacht is om hem te helpen want hij heeft zo hard voor gewerkt hij riskeert zijn leven in Syrië daar voor is de beloning.hij zei dat zijn commandant vertelt als hij naar Nederland gaat en niet us gaan dan moet hij zelf de reis en spullen moet kopen wat hij nodig heeft nu €3500 zou hij morgen al naar Nederland komen ik vroeg aan hem dus als naar us gaat dan hoeft je niets te ? Dus ik zei dan ga eerst naar us en dan heb vrijheid en alle toegangen van je bankrekening enzovoort dan koop je een tikketje naar Nederland is het ook goed opgelost en hij zei hij wilt niet naar us want zijn pakket is hier als hij naar us gaat zou hij een maand of 2 dan kan hij pas naar Nederland kunnen hij heeft een paar foto's gestuurd op verschillende plaatsen in us ,met zijn hond , bij sporten en in leger paktje en ik herken aan zijn tattoo op zijn arm en al die tijd dat we met elkaar praten zei hij vanwege zijn veiligheid en van anderen worden beperkt contact en gegevens delen en netwerk is ook slechts dus we praten heel weinig maar een keer per dag heel soms 2 keer buiten dat is hij ook niet online en vandaag heb ik email gekregen van agent dat pakket niet nog gescand worden om te kijken of dat geen gevaarlijke stoffen in zitten voordat in Nederland vrij geven zodra het gebeurd is dan pakket is vr geven en snel naar me gebracht worden ik vind zo moeilijk om te onderscheiden of het niet echt is .wie kan me dit helpen? En hij beweert het nog steeds dat het pakket echt bestaat.ik zeg dan moet je even wachten als pakket bij mij is kan ik geld er uithalen en je reis te betalen en daar is hij niet blij mee want hij wilt zo snel weg daar dus hij verlaat het gesprek en inderdaad als hij niet met me praten dan is hij ook nooit online nu hij praat niet veel omdat ik zei of naar us gaan of moet even wachten op pakket ik kan geen €3500 geven ik heb het niet hij zit ook niet te drammen.zooo moeilijk.ik wil het nog steeds niet geloven dat dit oplichting is hart breken is zwaar en verdrietig
24 september 2022

Als antwoord op door a52de4410a5946…

weet niet hoe ik wil beginnen ik denk dat ik opgelicht ben .een man opeens reageren op mijn Instagram en we raakten aan gesprek en verder liefdevolle gevoelens. Hij zei dat hij in Syrië zit in het leger komt uit us hij is bijna klaar met zijn werk daar moet alleen wachten op zijn vertrek.en hij heeft beloningen gekregen dus geld ? en medailles maar mag daar niet gelaten worden vanwegen legerbasis is niet mogelijk zou moeten verzenden worden .dus hij heeft me gekozen maar moet met speciale zijn met een agent er bij dus op elke landing wordt een bedrag geëist om het pakket vrij worden gegeven maar eerste punt was in Duitsland de eerste betaling is gelukt pakket werden vrij gegeven en toen in Nederland wordt pakket vast gehouden bij de autoriteit vraag voor €8500 anders wordt het pakket inbeslag genomen worden
25 september 2022

Als antwoord op door a52de4410a5946…

Hoi ja ik ben op dit moment erg hopeloos ik weet nieteer wat ik moet nou iedereen komt geld terug vragen ik kruip nu alleen maar weg in bed dat mijn leven zo verwoestend is en mijn kinderen wat moet ik doen nou ik weet echt niet meer ik weil mijn kinderen beschermen leven verwoestend is niet het punt maar mijn kinderen oooow niemand kunnen mij meer helpen mijn leven is over
25 september 2022

Als antwoord op door a52de4410a5946…

Ik heb de hele dag en de hele nacht aan zoeken geweest naar de waarheid .nu heb ik een video op YouTube uit Amerika gezien die zogenaamde leidde van me heeft van Lawrence Flores naar me gestuurd en verhaal Lawrence Flores gebruikt scamHaster United