Liefde van vere land
Hij heeft me via Instagram contact met me gelegd en we raken aan het praten met elkaar en voelde liefde bij elkaar lijkt het lot bestemming zijn . En dat hij werkt in het leger voor Amerikaanse
Bezig met laden...
Hij heeft me via Instagram contact met me gelegd en we raken aan het praten met elkaar en voelde liefde bij elkaar lijkt het lot bestemming zijn . En dat hij werkt in het leger voor Amerikaanse
25 Reacties
Ja sorry dat ik nu pas reageren ik heb een flinke tegenslag op dit moment ik heel zwaar voor . bedankt voor je steun.ik heb veel schadigd aan financiële gebied en nog geen oplossing en ja zwaar ? zit gewoon zwaar ???
Zo herkenbaar dit! Een typisch geval van datingfraude. Eén van de vaste scripten waar ze mee werken. Ik ben zelf ook slachtoffer van datingfraude. Je kunt mijn verhaal ook vinden op deze pagina. Bij mij heeft het ook een enorme impact gehad, heb daarna een zware depressie gekregen waar ik nu nog voor in behandeling ben. Afgelopen donderdag heb ik een heel fijn gesprek/interview gehad met een man die onderzoek doet namens de Haagse Hogeschool, hij doet al lang onderzoek naar cybercriminaliteit. De resultaten van het onderzoek worden gepubliceerd in een vaktijdschrift. Hij is nog op zoek naar mensen die mee willen werken. Ik heb het gesprek als heel positief ervaren. Hij is erg integer en begripvol. Het heeft mij erg geholpen in de verwerking en het is fijn dat onze ervaringen bij kunnen dragen aan een stuk taboedoorbraak en om mensen duidelijk te maken wat voor gigantisch effect dit heeft op mensen. Ik wens je heel veel sterkte en raad je aan alle contacten te verbreken.
Liefs van mij
Dank je voor je steun ik heb wat tijd nodig om te verwerken is niets om iemand van je leven kwijtgeraakt maar nog maal dank je wel
Groetjes
Je zegt het zelf al en ik ben bang dat je gelijk hebt. Al onze ervaringen lijken in de basis erg op jouw ervaring en verhaal. Wat een domper voor je om erachter te moeten komen dat je geliefde verkeerde intenties heeft, beter gezegd een ander persoon is dan je denkt wie hij is. Goed van je om je verhaal met ons te delen. Je bent niet alleen ?♥️