Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Ik schaam mij

Ik schaam mij om erover te vertellen,  ik kreeg een sms bericht dat er op mijn rekening is geprobeerd geld te pinnen van mijn rekening en als ik dit niet was moest ik gelijk contact op nemen met de bank er stond ook een telefoon nummer er bij van klanten service met mijn domme kop bel ik het nummer en denk dat ik met een medewerker van de bank praat, ik werd ook zogenaamd door verbonden met de politie allemaal nep dus ze hebben er is nog een medewerker aan de deur geweest om mijn oude pas op te halen er zou weer een nieuwe pas geleverd worden op de zelfde dag...wat een domme oen ben ik toch ze hebben al mijn geld van de bank gehaald .. ik ben er ziek van blijf door mijn heel lichaam beven ..ik kan niet eten 

Bezig met laden...

5 Reacties *

19 september 2022
Hoi lieve mensen, bedankt voor de riem onder mijn hart..het heeft mij heel veel goeds gedaan.
16 september 2022
Hi Kallel, Wat een vreselijk dat dit je is overkomen! Maar net als de anderen zeg ik schaam je niet. Je bent geen domme oen! Je bent slachtoffer van een bende gewetenloze criminelen. Het is mijn moeder enige tijd geleden ook overkomen. Mocht je het nog niet gedaan hebben ga in gesprek met je bank. Mijn moeder heeft het geld grotendeels teruggekregen. Ik weet niet of iedere bank dit doet maar het het is het proberen waard. Trek aan de bel bij alle instanties die je kunnen helpen. En hoe moeilijk het soms ook is: focus je op de hulp die er is en kijk vooruit. Groetjes, Sylvia Slachtoffer I ambassadeur
15 september 2022
Voel je niet dom. Zet je schaamte opzij, je bent opgelicht door een stelletje criminelen. Velen zijn je voor gegaan en velen zullen je nog volgen. Heel veel sterkte.
15 september 2022
Ik vind het zo naar voor je, maar idd Lintje heeft gelijk, je hoeft je niet te schamen en ik hoop dat je je geld terug krijgt. Heel veel sterke!
15 september 2022
Stop je schaamte in een zak en gooi die zak in de container. Schaamte helpt je niet. Er zijn zulke doorgewinterde criminelen, dat je je nergens voor hoeft te schamen. zij moeten zich schamen. Alleen maar heel vervelend van je geld, maar wie weet...... aangifte, fraude opgeven, bank bellen... er is veel aan hulp. Concentreer je op de hulp en niet op wat geweest is. het overkomt zoveel mensen!!! Niet alleen jou Sterkte met alles, we weten hoe het voelt, maar ga de schaamte voorbij!