Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

waar heen voor hulp na mishandeling?

we zijn vorige week mishandeld door een familielid en vrienden van, van achteren aangevallen en ikzelf ben knock out geslagen. Het gaat niet goed met ons, waar kunnen we zo snel mogelijk terecht?

Bezig met laden...

7 Reacties *

06 augustus 2019
Beste ARW, Wat fijn dat je zo snel ergens terecht kan. Mocht je toch je verhaal tussendoor nog kwijt willen, zet het gerust neer. Er zijn hier zat leden waarbij je herkenning kunt vinden van wat jou is overkomen. En wellicht heb jij vanuit de hulp die jij nu krijgt ook tips voor anderen. Er is trouwens ook nog een Gesloten lotgenotengroep mishandeling. Heel veel sterkte de komende tijd !! Liefs, Yvonne
06 augustus 2019
dat heb ik gedaan maar daar gaat echt wel veel tijd over heen en we zitten nu zo moeilijk
06 augustus 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi ARW, waar gaat veel tijd overheen? En waar heb je behoefte aan? Zou je in een reactie op mijn PB hier wat meer over kunnen vertellen dan kan ik kijken wat ik kan doen.
06 augustus 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~349]we merken dat na zowat een week het heel slecht met ons gaat, heb betreft de dochter van mijn partner die hiermee begonnen is en nog steeds wordt er gelogen over de toedracht en wordt er zelfs beweerd dat wij begonnen zijn en dat ik haar heb aangevallen en mijn partner haar en de vrienden heeft opgezocht
06 augustus 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~594] deze community is voor lotgenoten contact. Wat je hier kunt bereiken is met andere mensen in gesprek raken die iets soortgelijks meegemaakt hebben. Als je ondersteuning zoekt in bijv. het doen van afgifte of een andere vorm van hulp dan kun je bij de contactgegevens terecht die ik hier in bovenstaand bericht met je deelde.
06 augustus 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~349]Eva, ik ben net gebeld! zo blij dat we zo snel terecht kunnen, hier komen we zelf niet uit
06 augustus 2019
Hallo ARW, bedankt voor je bericht. Voor directe hulp raad ik je aan om contact op te nemen met ons: 0900-0101 of voor andere contactmogelijkheden: https://www.slachtofferhulp.nl/contact/ Veel sterkte!