Depressief en weer slaapproblemen.
Depressief en slaapproblemen.
Al een tijd zo slecht slapen en last van triggers, normaal na 6 jaar?
Al slaaptabletten van de huisarts gekregen maar weet het even niet. Nog steeds het gemis van mijn hond na zijn overlijden 3 maanden geleden. Is mijn steun geweest al die jaren na mijn verkrachting. Veel begeleiding gehad van psychologe en EMDR behandelingen. Nu de stap gezet voor een nieuwe hond die ik morgen ophaal. Gebeld met schoonzuster over de nieuwe hond. Kan die negatieve reacties niet aan op het moment. Ik woon alleen en kreeg alleen maar te horen dat ik mijn vrijheid dan kwijt ben. Hondenharen enzo. Mijn reactie dat ik de wandelingen en gezelschap mis wordt niet naar geluisterd. Ik kan toch wel alleen wandelen, krijg je ook aanspraak zei ze. Hond praat toch niet terug zei ze ook nog. Heb wel goede vriendinnen dat is het niet. Voel mij ook wel veiliger in huis met een hond. Ik ben er zo klaar mee. Ik ben er wel tegenin gegaan, maar ik ben altijd te zachtaardig. Later mij succes wensen met het ophalen van de hond. Maar nu voel ik me rot en heb gehuild. Voel me anders altijd sterk. Denk erover om te vragen om een afspraak voor de psychologe. Denk erover om het contact met mijn schoonzuster maar een tijdje te verbreken. Ik had me er zo op verheugd om de hond op te halen. Ik ben een volwassen vrouw en bemoei me ook niet met haar leven. Hoe ga ik hier mee om?.
Tips zijn welkom.
3 Reacties