Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Keniaans liefje

Via een datingside heb ik een "liefje" mogen vinden in Kenia. Deze vrouw deed maanden lief tegen mij. Ze had inderdaad een baan, maar werd ontslagen. Dus weinig inkomen neem ik aan! Nu vraagt ze ineens om geld; ze zou een huurschuld hebben en die moet ze aflossen. Ik maakte 2 x 50 euro over en toen schreef ze mij via de app. dat ze daar de huurschuld niet mee kon aflossen, dus graag nog meer geld. Ze houdt erg veel van mij en wil zelfs trouwen.

Bezig met laden...

6 Reacties *

23 augustus 2022
Heel herkenbaar, Avus! Nee, geen geld meer sturen, je wordt opgelicht! Het is mezelf overkomen en ik heb zelfs een lening aangegaan om geld te kunnen sturen ... 'ze' kunnen zo met de mensen hun gevoelens spelen, je houdt het echt niet voor mogelijk! Zelfs nadat ik gebroken had met 'hem' en hem had uitgescholden voor het 'rot van de straat', zocht hij na maanden terug contact met alle excuses die hij kon vinden ... het gaat hen alleen maar om geld! Spijtig genoeg! Ja een stelletje criminelen zijn het! Mij heeft het geholpen om niet de man op de foto voor ogen te houden, maar wel een stel criminelen die daar zitten te lachen met mijn 'medeleven en verliefdheid'! Ondertussen wél een echte liefde tegengekomen ... dus aub kap met deze onechte relatie en ik wens je veel succes in het vinden van een echte soulmate! Veel liefs!
22 augustus 2022
Kom tot jezelf en leer ervan, het is hard maar ook nuttig, deze ervaring
22 augustus 2022
ik heb het ook meegemaakt en in die situatie wil en kun je niet geloven dat het niet klopt. maar achteraf had ik het kunnen weten. ik wilde de duiderlijke inconsistenties niet gewaar worden
22 augustus 2022
Inderdaad geen geld meer sturen en blokkeren. Je wordt opgelicht door een stel criminelen. Ik ben er twee jaar geleden ook ingestonken en ben veel geld kwijt geraakt. Soms achtervolgt het mij nog steeds. Sterkte.
22 augustus 2022
Hallo Avus, ik begrijp als geen ander wat het is om van iemand op afstand te houden. Ik heb op die manier zelfs 1,5 jaar contact gehad. Voor de liefde zijn we bereidt om heel ver te gaan. Maar dit klinkt helaas niet goed. Ik ben zelf 4 weken geleden er achter gekomen dat alles nep was. Helaas ben ik slachtoffer van datingfraude. Jij zeer waarschijnlijk ook. Maak alsjeblieft geen geld meer over. Ze of wie dan ook, meestal zijn het criminelen spelen met jouw hart, met jouw liefde. Het is voor hun werk, hun leven. Ze gaan daar zover in, ze spelen een afschuwelijk spel. Geloof haar niet. Verbreek het contact. Ik ben ongelooflijk veel geld kwijt geraakt aan een onbekende. Maar voor jou is het nog niet te laat. Wil je contact opnemen met de fraudehelpdesk? Vertel je verhaal daar, ze luisteren naar je en geven je tips. Het is heel moeilijk om jezelf te overtuigen dat dit alles nep is. Maar geloof mij alsjeblieft, het is te mooi om waar te zijn. Daarom reageer ik meteen op je verhaal. Probeer het contact te verbreken, hoe moeilijk het ook is. Ik weet het, het is zwaar. Maar probeer het. Geef nooit geld aan een onbekende. Nooit! Ik hoop dat mijn woorden jou de moed geven om dit spel te stoppen. Je verdiend een echte liefde. Iemand die van jou houdt en niet van je geld. Ik hoop dat je dit kan waarderen. Het is zeer goed bedoeld en met de beste intenties. Mijn hart huilt omdat er zoveel leed wordt veroorzaakt door mensen die gruwelijk misbruik maken van vriendelijke, lieve, aardige en oprechte mensen.
22 augustus 2022
Ik zou geen geld meer sturen. Het riekt naar oplichting.