Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Wie heeft ervaring met dating fraude

Ik denk dat ik ben opgelicht via datingfraude

Bezig met laden...

288 Reacties *

11 november 2019
Even iets heel anders...misschien voor Eva, maar weet iemand hoe je in één keer naar het laatste bericht kan komen in deze groep. Ik zit elke keer al die oude paginas door te scrollen naar "next" totdat ik bij het laatste bericht aankom. Moet toch anders kunnen?
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Goeie vraag :-)
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] Zeg dat.
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ja ha ha dat is iets waar ik me ook echt al tijden aan stoor, en maar scrollen....goeie!
12 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi [~662] je kunt op "last" klikken, dan krijg je meteen de laatste pagina. Jullie kunnen ook een nieuw topic starten, dat scheelt voorlopig weer scrollen. ;-)
12 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~349] dat kan alleen vanaf een laptop of desktop, op je telefoon kan dat niet helaas.
12 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] dat wordt dus scrollen...zit altijd aan mijn telefoon?
18 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~349] ik heb een nieuw onderwerp aangemaakt maar krijg nul reactie. Denk dat niemand het kan zien of heeft gezien want normaal reageert iedereen meteen zodra 1 van ons iets in de groep schrijft. Hoe werkt dat dan ?
18 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ik heb een nieuw onderwerp gemaakt zo'n 2 dagen geleden. Kun jij dat zien?
18 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] ik kijk even. Alleen daar heb je misschien niemand getagd. Ik kijk eigenlijk alleen in de berichten als ik een melding krijg.
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] moet ik daar even op letten. Maar als je nieuw onderwerp aanmaakt weet ik al jullie namen niet ? Zal eens kijken
11 november 2019
Waar meld je het dan als je informatie hebt. Ik heb het laatst als spam door gegeven bij Instagram, maar helaas heb ik die wat me benaderd hebben niet allemaal doorgegeven. Ik heb ze alleen voor mezelf geblokkeerd.
11 november 2019

Als antwoord op door f90cac7411fe4e…

Volgens mij doen ze bij insta en fb niet zoveel met de info als je iets meldt. Ik heb bij fb iets gemeld en de persoon wiens fotos gebruikt werden heeft ook fb en insta gemeldt maar ik zie dat de valse accounts er nog steeds op staan
11 november 2019

Als antwoord op door f90cac7411fe4e…

Ik heb contact gehad met de fraudeafdeling van mijn bank. Maar op social media kan je volgens mij een account melden als je het niet vertrouwd
11 november 2019
Goedemorgen, mijn oplichter heeft mij weer contact gezocht met een andere account op fitbit. Hij schreef dat hij teleur gesteld is in mij en dat hij nooit van mij heeft verwacht dat ik hem uit mijn leven heeft geschrapt. Hij schreef ook dat we een wonderful time hadden
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Dani1980 oprotten met hem. Laat hem een wonderful time met zichzelf hebben
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] je haalt me de worden uit de mond, wegwezen met die vent!
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik heb er ook niet op gereageerd. Ik was hem al vergeten. Nu zit hij weer in mijn hoofd
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~684]gek, dat weer alles terug komt, als er iemand reageert.
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~684] kun je niet beter je fitbit niet openzetten voor vrienden en contacten? Ik heb er ook eentje maar heb m echt alleen voor mezelf.
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Niet op ingaan tenzij je hem ergens kan verlinken! Die van mij zocht ook contact In overleg met de fraude coordinator blijf ik het aanhouden zodat ze mogelijk meer informatie kunnen achterhalen. Ben nu lekker zijn tijd aan het verdoen. Wie belazert nu wie... Iets met Karma of zo.
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] en de rest...dit geloof je toch niet...vanmiddag zocht die van mij ook contact. Ik deed net of ik niet wist wie hij was. Beschuldigde me ook van dat hij niet had verwacht dat ik hem zou laten zitten. Dat hij al maanden zijn zoon niet gesproken had. Dat hij hoopte voor mij dat niemand mij dat zou aandoen wat ik hem had aangedaan. Ik kreeg er helemaal de schrik van. Heb nu mijn hangout account gesloten en app van mijn telefoon gehaald. Wat denkt die imbeciel wel niet?
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] lukt dat ? Meer informatie achterhalen ?
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Soms wel, soms niet. Omdat er veel internationale samenwerkingen zijn weten ze het bij de bank niet altijd. Door de informatie welke ik heb kunnen verstrekken, denk aan rekeningnummers e.d., hebben ze wel mensen kunnen informeren om meer schade te kunnem voorkomen en rekeningnummers kunnen koppelen.
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] nou ja zeg wat een knurften heb je toch ook, ongelofelijk! Goed gehandeld!
14 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] dat heb ik ook gedaan. Ik voeg ook geen mensen meer toe. Het zijn vooral mannen die me willen toevoegen. Ik zit wel in een besloten Nederlandse groep die work week hussels organiseert
14 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~684] fijn om te lezen verstandig van je. Hopelijk gaat t ook weer wat beter met je.
03 november 2019
Dinsdag avond op rtl 5 bij vd spek over dating oplichting
03 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Tnx Dani...ga ik effe opnemen
06 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Zo ik heb net even de aflevering zitten kijken. Zo kreeg het er wel weer effe benauwd van hoor. Wat een verhaal ook weer dit joh. En dat gebruik van die zwarte magie. Ik weer dat nuchtere hollanders daar niet in geloven, maar ik denk dat er soms wel meer is dan dat wij kunnen zien. Vond het wel weer confronterend. Ik heb deze week ook de stap gezet om mijn verhaal te doen aan mijn zus die het dichst bij mij staat en die mij vanaf het begin had gezegd het niet te vertrouwen. Haar het vertellen was het moeilijkst, maar ze reageerde goed. Ik heb alleen niet over geld gesproken, dat ik er voor die tijd al achter was gekomen...beetje liegen om bestwil. Meer dan wat ik kwijt wilde heb ik niet gedaan. En het is goed zo.
06 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] goed bezig en dat geld, dat komt wel of komt niet, ik heb dat ook niet verteld, alleen aan jullie. Ik heb ook gekeken maar had ooit al eens zoiets gezien. Gelukkig is t achter de rug, ik denk er bijna nooit meer aan. Fijn dat je t hebt verteld, weer een hele grote stap. Weet je huidige date t ook?
06 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] hij weet het (nog) niet. Maar hij is zo aan het vissen en vragen. Hij voelt dat ik gereserveerd ben..laat niet het achterste van mijn tong zien..praat niet over gevoel...waarom zo'n wantrouwen...ben ik zo gekwetst en door wie...? En hij is zo lief...het komt wel een keer..dat weet ik zeker. Hoe ga jij ?
06 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] komt vanzelf dan. Hij zal woedend zijn denk ik op de scammers. Ik ga goed, nu al meer dan een week aanbidderloos. Heb ook even geen zin in datingsites, heb allemaal leuke dingen gepland de komende tijd. En ik heb besloten de laatste man, die er 100% voor zijn dochter moest zijn, binnenkort mee te vragen naar een concert. Dat is pas in januari. Ik moet hem gewoon ontmoeten, weet zeker dat wij klikken. Maar t was niet om mij dat hij stopte met contact te verdiepen, eigenlijk was dat super lief en zorgzaam van hem. Maar rustig aan, mijn tijd komt nog. Het is even afkicken, maar het begint goed te voelen. De overtuiging dat ik leuk ben en ook aantrekkelijk voor mannen is gebleven, t komt wel weer.
07 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ja we moeten weer gevoel krijgen dat we weten dat het goed zit...niet te wantrouwig tegenover staan. Want we zijn leuk en een klik is er heus niet alleen omdat die mannen iets van ons willen maar omdat we gewoon leuk zijn! Dus als je gevoel zegt dat het goed zit gewoon gaan en doen en genieten van het moment. Ja, ik ga er ook voor. Wanneer ga je voor het eerst zoenen of elkaar thuis ontmoeten...we zijn geen 16 meer. Gewoon niet te achterdochtig zijn en genieten. Haha...nu zit ik mezelf moed in te praten. Komt goed ?
07 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] het gaat zoals t gaat. Ik heb met mijn vorige dates allebei gezoend en 1 van hen is 2 keer bij mij thuis geweest omdat t gewoon goed voelde. Nooit spijt hebben van iets dat je niet gedaan hebt is mijn motto. Doen en daarna spijt hebben zou kunnen maar t niet geprobeerd hebben en daar spijt van hebben komt bij mij niet voor. En ja we zijn gewoon leuk, lief, slim en goed gezelschap!
08 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ja ik ga proberen mijn wantrouwen opzij te zetten. Het is gewoon lastig...half jaar lang op een voetstuk geplaatst te zijn en er vervolgens keihard afgegooid te worden. En dan nu weer iemand vertrouwen die zegt je zo leuk te vinden en dat ik het waard ben om van te houden. Geniet van het moment zeggen mij vriendinnen. Dus gewoon doen. Hoe gaat het met alle andere dames in deze groep. Ik vind het heel fijn om af en toe wat te spuien in de groep. Wellicht denkt iedereen daar anders over maar zou leuk zijn te horen hoe het iedereen vergaat ? Hopelijk iedereen op de goede weg. Goed weekend in elk geval
08 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] inderdaad, geniet van t moment en je bent t ook echt waard!
08 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] opnieuw vertrouwen is wel een ding. Geldt ook zeker voor. Na dit debacle heb ik met iemand afgesproken die ik al langer ken. En waarvan ik dacht dat hij 5 jaar geleden al gescheiden was ... Guess what? Dat was hij dus helemaal niet kwam ik achter. Dus ja opnieuw vertrouwen duurt soms wat langer.
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] potverdikke
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Ja Vergine39 soms zit het mee en soms zit het tegen. En daarna vervolgens lekker door met mijn eigen leven. :-)
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] dat is sowieso het beste om te doen, houden van jezelf, zorgen dat jij t leuk hebt een dan komt die man vast wel eens. Vandaag héérlijk naar de sauna geweest met een vriendin, dat ga ik vaker doen. Leuke dingen met leuke mensen dan komt vast door leuke man ook nog wel eens voorbij voor ons! Wat een K ervaring weer voor jou..... wat bezielt die heren toch?!
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] De mannen zijn een beetje de weg kwijt denk ik. ? Ik ben lekker aan het leven, doe veel leuke dingen en die leuke vent komt vast wel eens voorbij ❤
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] en Lennie...heerlijk dit optimisme maakt me blij?
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] nou inderdaad, ze hebben nog niet door hoe leuk wij zijn.
11 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] doe mijn best, stiekem vind ik t soms best lastig, maar heb gelukkig hele lieve vriendinnen en familie. Probeer me daar veel meer op te richten dan op het onderwerp man....
01 november 2019
Lieve allemaal gisterenavond een zeer emotionele maar mooie avond beleefd met een vriendin. Wat kun je je soms vergissen in hoe mensen in elkaar steken. Het was het ultieme moment om haar als eerste mijn verhaal te doen en zij reageerde super positief en begrijpend....ook omdat zij ook zo op haar hart getrapt is maar gewoon door een maan waar ze 5 jaar mee samenwoonde...gokverslaafd...en jeetje wat kunnen verslaafden ook prachtige verhalen bij elkaar liegen terwijl ze vlak voor je neus staan. Zij heeft nu gelukkig alweer een paar jaar de man van haar leven gevonden. Dat geeft toch weer hoop voor de toekomst. Ik wens jullie allen een goed weekend. Maak er wat van!
01 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

En zo heeft iedereen zijn of haar eigen gevecht.
01 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Wat mooi dat je t hebt kunnen delen. En ja overal is wel iets aan de hand. Veel te vaak denken weet allemaal maar dat we alles alleen kunnen oplossen en alleen kunnen dragen. We zeggen zo open te zijn en intussen draagt bijna iedereen een hele grote last met zich mee. Fijn dat jullie er voor elkaar waren. Ik wens jou een prachtig weekend:-)
26 oktober 2019
Ster22 zie ik nieuw in de groep voorbij komen. Wil je wat met ons delen?
14 oktober 2019
Ik probeer mijn leven beetjes bij beetje op te pakken. Zaterdag een leuke weekend gehad. Met een leuke man maar hij zei dat hij al een vriendin heeft in Marokko maar die ziet hij bijna nooit. Ik heb mijn nepper geblokkeerd op WhatsApp. En de foto's moet ik nog verwijderen dat komt nog wel. Heb binnenkort wel een afspraak met een psycholoog.