Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Stalking via internet

Ik word voortdurend gestalkt bia internet. Wie dat doet? Ik denk iemand uit mijn naaste omgeving. Redenen waarom?

Zou kunnen zijn:

* bang dat ik iets zeg in zijn/haar nadeel 

* Hij/zij heeft zèlf blijkbaar geen leven en verveeld zich.

* Denkt er haar/zijn voordeel mee te kunnen doen.

* Wil graag over mij op de hoogte blijven, maar vraag me niet waarom (1 van bovenstaande redenen misschien).

* DENKT dat diegene nog geld van mij krijgt.

* Heeft een psychische stoornis.

* Wil graag mij zijn of mij als voorbeeld hebben ofzo....ik vind het mooi ziek gedrag.

* Zit voortdurend aan mijn wachtwoorden / DigiD.

* Ga zèlf een leven leiden mens! Leef je eigen leven! Als mensen niet in jou geïnteresseerd zijn dan is dat gewoon zo. Ha dan iets anders doen met je tijd. En zit niet voortdurend anderen LASTIG TE VALLEN!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bezig met laden...

2 Reacties *

11 augustus 2022
Er zijn twee opties of het is een oplichter die uw digi id wil stelen. Aangezien u aangaf dat er steeds pogingen om een u wachtwoord te veranderen word gedaan. Of het is een stalker en die kan inderdaad uit u naaste omgeving zijn. Ik meen gelezen te hebben dat het een hoge kans is dat een stalker uit de naaste omgeving komt. In beide gevallen zou ik hier toch aangifte voor doen. Dat kan online indien er toch een niet zin is om het verhaal aan een agent in persoon te vertellen. Ik denk zelf aan een oplichter. Ze lijken weer erg actief te zijn. Mijn vrouw en ik worden zelf ook om de haverklap gebeld en dan speelt er een bandje af in het engels. We hangen meteen op en blokkeren het nummer. Maar hoe ze aan ons nummer komen geen idee. We gebruiken het alleen voor ons werk.
11 augustus 2022
Hoi, ja dit is ziek gedrag. Zelf te maken gehad met een vreemde die bij mij elke dag terugkwam om boze gezichtjes te geven omdat ik ergens iets gepost had waar diegene het niet mee eens was. Ik kon het niet verwijderen of melden, verder deed diegene niets. Het is "eng gedrag" diegene deelt zijn tijd wel in om heletijd jou dagelijks lastig te vallen. Zeer ernstig wat jou overkomt. Kun je dit niet melden bij fraudehelpdesk, vooral over je DigiD?