Docter scam deel 2
Wat ik me dus afvraag...Hoe kan je iemands echte naam vinden bijvoorbeeld..? Heb al geprobeerd via Google search maar lukt niet echt
Heb verschillende foto's van hem maar vermoed dat deze dus van iemand anders zijn.
Heb ook een kopie van zijn paspoort, het ene moment denk ik zal die wel echt zijn...of ook in elk ar geknutseld...
En ik wil graag weten wie deze persoon op de foto's is zodat degene ook weet dat zijn of haar identiteit misbruikt wordt.
Bezig met laden...
14 Reacties
Dus kwam echt over bij mij, hij staat ook op Instagram, Facebook daitingsite, jammer dat ik zijn gestolen foto niet mag plaatsen hier, ik vind dit zo belangrijk voor iedereen om te zien of het dezelfde persoon is,maar dan weer onder een andere naam en beroep,omdat het een beroeps scammer is...
Ik zou graag jouw informatie willen zien, maar ik weet niet hoe dit werkt op deze site?
In ieder geval bedankt voor je berichtje, ik hoop dat het beter met je gaat, ik heb er nog steeds heel veel last van en kan hem niet los laten,ook al heeft het mij mijn hele erfenis gekost van mijn moeder en stiefvader..best wel boos op mezelf en begrijp er niks van...ik hoop dat jij hier geen last van hebt.
Liefs Marian
Dus al met al binnen 1 dag achterhaald hoe de vork in de steel zit.
Nu nog verwerken hoe hij de afgelopen weken mijn leven op de kop heeft gezet.
Zal eens kijken bij je insta of hij daar ook zit. Anders kunnen we hem toevoegen ...