Docter scam deel 2

Naar de lotgenotengroep ‘Voor slachtoffers van datingfraude’
1 augustus 202210 reacties208 weergavenPublieke groep
Default profile image
Amber50

Wat ik me dus afvraag...Hoe kan je iemands echte naam vinden bijvoorbeeld..? Heb al geprobeerd via Google search maar lukt niet echt

Heb verschillende foto's van hem maar vermoed dat deze dus van iemand anders zijn.

Heb ook een kopie van zijn paspoort, het ene moment denk ik zal die wel echt zijn...of ook in elk ar geknutseld...

En ik wil graag weten wie deze persoon op de foto's is zodat degene ook weet dat zijn of haar identiteit misbruikt wordt.

Reageren op dit verhaal?

Als lid van de Lotgenoten Community kun je in gesprek gaan met andere leden. Deel jouw eigen ervaringen, ondersteun andere slachtoffers of stel vragen.

10 reacties

Johanna64

Op Instagram zijn er verschillende groepen die tegen scammers vechten. Ik ben er zelf 1 van. Wij plaatsen de nepprofielen met de gestolen foto's van o.a. dokters, militairen. Misschien zie je daar je oplichter tussen. Mijn account heet Scamthescammers2021 en tussen mijn volgers zijn meerdere anti scammer accounts. Stuur me maar een DM met de foto's en dan probeer ik je verder te helpen om er achter te komen wat zijn echte naam is.

Login om te reageren
Default profile image
Amber50

Na hier en daar wat rondzoeken heb ik zijn echte identiteit achterhaald. De foto's zijn van een man uit Australie en zijn foto's worden dus gestolen en op meerdere sites gebruikt.

Login om te reageren
Default profile image
Amber50

Dankjwel voor je reactie. Inmiddels heb ik al duidelijkheid.
Zal eens kijken bij je insta of hij daar ook zit. Anders kunnen we hem toevoegen ...

Login om te reageren
Default profile image
Amber50

Heb je gevonden😚

Login om te reageren
Default profile image
Marlies

Ga er maar vanuit dat zijn kopie paspoort ook nep is.

Login om te reageren
Default profile image
Amber50

Klopt is ook fake. 'Toevallig" een Canadese dame in een groep die mij attendeerde op de gebreken in het paspoort.
Dus al met al binnen 1 dag achterhaald hoe de vork in de steel zit.
Nu nog verwerken hoe hij de afgelopen weken mijn leven op de kop heeft gezet.

Login om te reageren
Johanna64

Was het Dr. Michael Miroshnik ?

Login om te reageren
Default profile image
Amber50

Weet ik nog niet. Heb je insta net gevonden

Login om te reageren
Default profile image
Marlies

Amber50, ik weet niet aan wie je bericht was gericht, maar ik heb geen Instagram.

Login om te reageren
Default profile image
Sillie1972

Hoe kan ik mijn geld terug halen ben nu weer gescamd en ben al mijn geld kwijt😭😭😭

Login om te reageren