Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Docter scam deel 2

Wat ik me dus afvraag...Hoe kan je iemands echte naam vinden bijvoorbeeld..? Heb al geprobeerd via Google search maar lukt niet echt

Heb verschillende foto's van hem maar vermoed dat deze dus van iemand anders zijn.

Heb ook een kopie van zijn paspoort, het ene moment denk ik zal die wel echt zijn...of ook in elk ar geknutseld...

En ik wil graag weten wie deze persoon op de foto's is zodat degene ook weet dat zijn of haar identiteit misbruikt wordt.

Bezig met laden...

14 Reacties *

26 augustus 2022
Dankjewel Amber, fijn dat je zijn echte identiteit hebt kunnen achterhalen, ik heb ook een copy van zijn paspoort en van zijn rijbewijs, zijn naam was Gabriel Salvatore, wat dus ook overal in stond vermeld, zelfs toen ik in zijn bankaccount mocht inloggen, stond er all zijn gegevens, foto, naam geboortedatum, woonhuisadres in vermeld. Dus kwam echt over bij mij, hij staat ook op Instagram, Facebook daitingsite, jammer dat ik zijn gestolen foto niet mag plaatsen hier, ik vind dit zo belangrijk voor iedereen om te zien of het dezelfde persoon is,maar dan weer onder een andere naam en beroep,omdat het een beroeps scammer is... Ik zou graag jouw informatie willen zien, maar ik weet niet hoe dit werkt op deze site? In ieder geval bedankt voor je berichtje, ik hoop dat het beter met je gaat, ik heb er nog steeds heel veel last van en kan hem niet los laten,ook al heeft het mij mijn hele erfenis gekost van mijn moeder en stiefvader..best wel boos op mezelf en begrijp er niks van...ik hoop dat jij hier geen last van hebt.
22 december 2022

Als antwoord op door aa3e240e379542…

Gelukkig maar..ik heb hem niet gereageerd .toen ik hem zag. Ik ga eerst zoeken.en 5 photos van hem gezien van de echte persoon met andere naam.
06 augustus 2022
Hoe kan ik mijn geld terug halen ben nu weer gescamd en ben al mijn geld kwijt???
08 oktober 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Lieve Sillie, ik weet hoe jij je voelt, vind het vreselijk voor je, ze weten iemand zo te manipuleren dat je er na een tijdje toch in trapt, daarna komt het besef te laat, ik zelf ben er nu achter gekomen dat deze Gabriel Salvatore een gewiekste oplichter is die bij de Rabobanken en ABN AMRO Bank bekend is onder deze naam en met hetzelfde verhaal, wat hij ook bij mij gebruikte, samen met zijn dochter Amanda en vriend Nicolei die met mij belde om mij te overtuigen via WhatsApp...dus mensen kijk uit...ik ben een heleboel geld kwijt en heb grld moeten lenen bij anderen, heb een kleine uitkering waar ik van leef, sinds die tijd ben ik er financieel nog steeds niet uitgekomen, maar dat is mijn eigen schuld, een harde les...ik wens iedereen veel sterkte, en leef met iedereen mee, dit gun je niemand. Liefs Marian
25 januari 2023

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ooh wat erg voor je, je denkt er zijn nog wel eerlijke mannen, dat dacht ik ook...eerlijk gezegd ben ook ik er weer in getrapt, dus weer hoe jij je voelt...nu iedereen kwijt geraakt, geen familie en vrienden meer...ik hoop voor jou dat je familie en crienden er wel voor jou zullen zijn en je financieel zullen ondersteunen, mijn familie en vrienden hebben gelijk dat ze mij nu allemaal hebben laten vallen, het was mijn eigen stomme schuld...hoe nu verder? Ik zelf weet het niet meer, en ga ook geen hulp vragen voor eten...Ik hoop dat jij wel goed wordt geholpen Sillie1972...dikke knuffel van mij
02 augustus 2022
Amber50, ik weet niet aan wie je bericht was gericht, maar ik heb geen Instagram.
02 augustus 2022
Was het Dr. Michael Miroshnik ?
02 augustus 2022

Als antwoord op door 64096c9eb10c44…

Weet ik nog niet. Heb je insta net gevonden
02 augustus 2022
Ga er maar vanuit dat zijn kopie paspoort ook nep is.
02 augustus 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Klopt is ook fake. 'Toevallig" een Canadese dame in een groep die mij attendeerde op de gebreken in het paspoort. Dus al met al binnen 1 dag achterhaald hoe de vork in de steel zit. Nu nog verwerken hoe hij de afgelopen weken mijn leven op de kop heeft gezet.
02 augustus 2022
Op Instagram zijn er verschillende groepen die tegen scammers vechten. Ik ben er zelf 1 van. Wij plaatsen de nepprofielen met de gestolen foto's van o.a. dokters, militairen. Misschien zie je daar je oplichter tussen. Mijn account heet Scamthescammers2021 en tussen mijn volgers zijn meerdere anti scammer accounts. Stuur me maar een DM met de foto's en dan probeer ik je verder te helpen om er achter te komen wat zijn echte naam is.
02 augustus 2022

Als antwoord op door 64096c9eb10c44…

Na hier en daar wat rondzoeken heb ik zijn echte identiteit achterhaald. De foto's zijn van een man uit Australie en zijn foto's worden dus gestolen en op meerdere sites gebruikt.
02 augustus 2022

Als antwoord op door 64096c9eb10c44…

Dankjwel voor je reactie. Inmiddels heb ik al duidelijkheid. Zal eens kijken bij je insta of hij daar ook zit. Anders kunnen we hem toevoegen ...
02 augustus 2022

Als antwoord op door 64096c9eb10c44…

Heb je gevonden?