Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Opgelicht door een vrouw uit venuzuela

Mijn vader wordt opgelicht door een vrouw uit venuzuela.

Mijn vader is al 20.000 euro kwijt geraakt aan deze oplichter ze doet zich voor alsof ze verliefd is maar in werkelijkheid is ze alleen maar uit op geld en luxe.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Bezig met laden...

7 Reacties

26 september 2022 (bewerkt)
Zo Shantii erg geld ?? en erge nog is hart breken door liefde is verschrikkelijk ik ben net opgelicht ook heel heel veel geld kwijt
20 juli 2022
Shantii, welk type fraude het ook is, het zijn meesters in het bespelen van hun slachtoffers door middel van emotie. Dat maakt het bij datingfraude extra lastig om het slachtoffer, in dit geval je vader, te helpen. Ik ken je hele verhaal niet, maar ik heb het vermoeden dat hij helemaal in de ban van deze vrouw is. Is het je al gelukt om hem te overtuigen dat het fake is en dat hij het beste het contact kan beëindigen? Kijk wel uit dat je niet te veel op hem inpraat als familielid. Als hij in haar web verstrikt zit, kan te veel bemoeienis van jouw kant jullie relatie verstoren. Laat je hem deze reacties lezen? Misschien schudt het hem wakker.
13 juli 2022
De inhoud van je verhaal was in strijd met onze huisregels. Inhoud die verwijst of kan verwijzen naar een persoon is verwijderd.
08 juli 2022 (bewerkt)
Ja om deze vrouw gaat het. Zij is een oplichter en mijn vader is helaas het slachtoffer geworden.
08 juli 2022 (bewerkt)
nog even is het die vrouw van op die foto????
08 juli 2022 (bewerkt)
dit is ook heel en ik hou ook niet van 2 gezichten heb ook zo mee gemaakt alle foto s die hij op facebook zette verschrikkelijk toch na dat hij veel geld van mij gevragen had het is gewoon triest gr
08 juli 2022 (bewerkt)
Ik leef met u mee het is verschrikkelijk hoe mensen worden opgelicht en er wordt ook zo weinig mee gedaan vindt ik. Ik wil vooral mensen waarschuwen voor deze vrouw en misschien dat mensen haar herkennen zodat zij uiteindelijk stopt hier mee.