Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Geslagen door jongeren

Standaard profielafbeelding
V.S

Op donderdag 30 juni 2022 Ben ik mishandeld door 6 jongeren en ben meerdere malen geschopt en geslagen ik heb aangifte gedaan maar ik heb er verwondingen van overgehouden de binnenkant van mijn oor was helemaal bebloed en ik had geen gevoel meer in mijn linker wang als iemand mij aanraakte voelde ik het niet en ik zag ook dubbel met mijn linkeroog ik hoop dat dit nooit gebeurt bij 1 van jullie 

Bezig met laden...

2 Reacties *

14 juni 2023
Verschrikkelijk om te horen voor beiden en veel sterkte hierbij. Als assistent trainer van een jeugdelftal ben ik opgewacht en mishandeld door 5 jonge mannen dus ik begrijp jullie heel goed. Ik weet nu niet of ik aangifte moet doen uit angst voor nieuwe confrontaties heeft u mischien adviezen vanuit de praktijk dank u.
05 juli 2022
hallo v.s wat erg om te horen zeg tegenwoordig zijn mensen zo triest ik ben 3 maand geleden bij de keel gegrepen door mijn ex vriend maar durf geen aangifte te doen omdat ik bang ben dat hij helemaal door draait maar wat goed dat je aangifte hebt gedaan ook ik hoop dat ze die 6 jongeren op pakken triest dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan ik hoop dat je je gauw weer beter voelt en heel erg veel sterkte gewenst