Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Is het mijn eigenschuld?

Afgelopen zondag kwam er op FB voorbij bij van een winkel bij wie er 40 confetti kanonnen mocht afgevuurd worden. Ik ken deze persoon doordat ik een keer met een vriendin naar zijn zaak ben gegaan. Ik had hierop gereageerd met de naam van mijn vriendin. Een uurtje later denk ik kreeg ik een prive bericht op FB en of ik hem wilde bellen. Dus ik belde hem en hij zei wil je dan ook helpen met klaarmaken want ik ga dit dan bij 2 mensen doen en als je dan ook kan filmen. Dus ik dacht ooh leuk, ik kom wel helpen en ging met die gedachten er dus heen. Helaas bleek het anders te gaan dan dat ik verwacht. De desbetreffende meneer (van 50, getrouwd en 2 kids) maakte zoals normaal een praatje met me en we hadden een ‘’normaal’’ gesprek. Maar echter kreeg dit gesprek een twist en had ik dat op dat moment niet door, dit was pas achteraf. Zo begon hij seksueel getinte vragen te stellen en pakte hij ineens mij bij mijn haren en keel en zei dit vind jij wel lekker, ook gaf die aan dat die vrouwen kan laten klaarkomen zonder hun aan te raken. De desbetreffende meneer wist zo op mijn gevoel, kwetsbaar heden in te spelen en mij helemaal te  intimideren. Op een gegeven moment vroeg die of ik hem vertrouwde en hierop zij ik ja, want ik dacht wat zou die doen? Een fles water over mij heen gooien? Maar niets was minder waar ik kreeg een handdoek voor mijn ogen en hij begon mij te strelen bij mijn armen en benen, fluisterde in mijn oor en likte deze om mij vervolgens op mijn neus een kus te geven. Maar hier bleef het niet bij, hij stelde vragen als ga is stukje lopen dan kan laat ik daarna zien wat er zo mooi en vrouwelijk is aan je, rondje draaien, mijn aanraken hoe vrouwelijk lichaam ik heb, mijn borst omhoog tillen omdat dit als voorbeeld was dat ze dan mooier in een jurk voor de bruiloft komen. Zeggen dat die bij wel wilt masseren als we genoeg tijd hadden, mij ook op mijn rug en schouders aangeraakt. Ik was helemaal verstijfd en in een waas, wilde weg maar durfde niet dus moesten we nog naar die mensen voor die confetti kanonnen, dit gedaan. In de auto gaf meneer nog aan mij van mijn onzekerheden af te willen helpen en deze week wat leuks te gaan doen met mij mij te laten genieten en stralen. Ik gaf duidelijk aan ja VRIENDSCHAPPELIJK! Maar hier was hij het niet mee eens en ging erop in. Omdat het later was dan gepland sliep diegene die ik had opgegeven al en zijn we terug gegaan naar de zaak. Liefste gooide ik hem af en reed ik snel heel snel naar huis maar dit durfde ik niet ik was BANG. Meegegaan naar binnen en hier is er nog gepraat zowel seksueel getint als over mij hoe ik ben en hoe die mij ziet etc en gaf die mij ineens een kus op de wang. Uiteindelijk had ik de moed verzameld om te zeggen dat ik moest gaan en ik ging en hij dus ook. Ik zat nog geen 20 sec in de auto en hij belde mij dat die het fijn vond, gezellig en dat ik hem maar moest appen, alleen wel gesprekken wissen want niemand mag ervan weten.. Ik moest niet proberen hem kapot te maken want hij kan mij ook helemaal kapot maken.

Bezig met laden...

1 Reactie *

05 juli 2022
Jeetje, wat een heftig verhaal dit. Wat een nare man is 't ook. Het is absoluut niet jouw schuld. Maakt niet uit hoe je reageerde, hij had dit allemaal niet mogen doen. Vooral dat bedreigen op 't eind. Mijn advies is: blokkeren en praat erover met iemand die je kan vertrouwen. Als hij je lastig blijft vallen, kan je overwegen om naar de politie te gaan. Maar ik weet niet of het veel doet. Blijf tegen jezelf zeggen dat het niet jouw schuld was!!! Krop het niet op, blijf erover praten. Je bent super sterk! X Maaike