Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Crypto fraude/scam

Door de financiele situatie ben ik begonnen aan crypto, we hebben een moeilijke tijd achter de rug met drie kinderen erbij, ik heb het laatste inkomen wat we als vakantiegeld zouden gebruiken na 10 jaar erin geinvesteerd.  Ik ben via twitter benaderd, omdat ik een persoon via youtube volg, achteraf bleek het een scammer te zijn, ik dacht alles goed uit gezocht te hebben, en ben er mee ingegaan, op een site traden met ROBOTS, geinvesteerd en moest 10 robots afkopen waar ik er 6 van heb gekocht, mijn balance ging wel omhoog, tot het moment kwam dat ik wilde uitcashen, begon het platform moeilijk te doen. en werd ik verplicht eigenlijk om de complete robots af te kopen en toen ging er bij mij een lampje branden, contact gehad met de support, en voor ik het wist was mijn account geblokkeerd. Velen zeggen ik ben me geld kwijt. Ik heb gesprekken met de support , fotos van het account van twitter waar ik op mijn geblokt, en de platform waar op werd getrade is https://user.dstradesfx.com/user/dashboard ,  toen ik contact had met de support om toch me geld terug te krijgen, maar helaas krijg ik daar ook geen gehoor meer van.alle gesprekken zijn naar mijn mail adres toegestuurd. Ik kwam erachter tot ik achter het email adres kwam van de oorspronkelijke youtuber die ik volg, en hem een mail had gestuurd, en kreeg direct een antwoord SCAM. NOgmaals ik heb alle gesprekken en ook van het platform. en enige antwoord is je krijgt al je geld terug, tot op heden niks ontvangen, alle vakantie geld kwijt, mijn vrouw weet het niet, zij stort in als ze dit hoort. jaren verheugde ze zich erop. ben helemaalkapot. weet niet wat ikmoet doen. ben helemaal op, ben blij dat ik hier me verhaal kwijt kan

Bezig met laden...

23 Reacties *

Standaard profielafbeelding
Sue
29 september 2023

Ik ben ook opgelicht. Ik moest 20% commissie betalen voordat ik de winst kon krijgen. Ik betaal het in bitcoin n toen ging de winst weer omhoog. Ik heb alles geblokkeert ook het contact met die man waar ik mee appte. Ik ben nu zo bang dat ze me achterna komen. Ik ben alleen..heb aangifte gedaan. Dalijk komen zij erachter dat ik achter die aangifte zit.. ik heb zijn telefoin nummer gegeven aan de politie.. ik ben zo bang..heb al 14 dgn niet gegeten, geslapen huil iedere dag.... zo bang..

21 juli 2022
David-71, dat heet leedvermaak. :-) Maar je speelt gevaarlijk spel, negeer en blokkeer die club. Ze zijn je aandacht niet meer waard, geloof me. Ga genieten van je gezin en een welverdiende vakantie.
21 juli 2022

Als antwoord op door 2f86341e0e8247…

dank je wel man, ik waardeer dat, en zal zeker je woorden meenemen en actie ondernemen. thnx man
21 juli 2022
Beste David-71, ik herhaal even wat ik op 1 juli heb gepost: "Het kan zijn dat je benaderd wordt door personen of bureaus die claimen je verloren crypto's terug te krijgen. TRAP HIER NIET IN! De meesten hiervan zijn ook scammers die aan je ellende willen verdienen." Deze bureaus doen beloftes die ze niet na kunnen komen en vragen gigantische fee's. Zeker als je al veel geld verloren bent. Je hebt het over nog 1 robot. Je was toch niet van plan die te betalen hoop ik? Blokkeer dat mail adres, het is voor je eigen gemoedsrust.
21 juli 2022

Als antwoord op door 2f86341e0e8247…

nee tuurlijk niet, niet eens 1 cent, ik hou ze een beetje voor de gek ?, ik kan er nu eigenlijk wel om lachen haha, is dat raar als ik zoiets zeg..?!
21 juli 2022
Velen zijn je voor gegaan of zullen nog volgen. Je bent behoorlijk opgelicht door een criminele bende. Natuurlijk is ieder dubbeltje teveel, het had niet mogen gebeuren. Je denkt altijd het overkomt mij niet. Wij hier op deze site zijn er allemaal ingetrapt.
21 juli 2022
Zoveel geld zeg, ik hoop voor jou dat je het geld terug kan ontvangen. Sterkte de komende tijd.
21 juli 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Ieder dubbeltje is te veel. Ze hebben het van mij afgepakt en er is tegen mij gelogen.. Zogenaamd heel veel winst gemaakt en nu willen ze zelfs de inleg niet terug geven. Ik mag hopen dat ik hun laatste klant ben. Teleurgesteld in mij zelf dat ik zo naief was om er in te stinken. Boos op de gewetenloze bende die hier achter zit. (Ik hoop dat ze goed gepakt worden) Het geld heb ik als verloren beschouwd het rapport van T&H consult geeft mij een kansje maar biedt ook geen garanties mocht het nog iets opleveren … wie weet wordt vervolgd.
21 juli 2022
Hoi, ik ben ook opgelicht met cryptobeleggen. Ik via de site ARKcoin.cc. In totaal meer dan 50.000,-euro. Ik heb het bedrijf T&H consult in de hand genomen. Die hebben een basisrapport en een onderzoeksrapport voor mij opgesteld. Dat ik gebruikt heb voor mijn aangifte. Ze zijn beschikbaar voor vragen van de politie en Inmiddels is bekend waar en bij wie het geld nu is maar afhankelijk van de snelheid van de politie zal dit opeisbaar zijn of niet. Snelheid is geboden en dit is laag fruit, maar ik weet niet of er voldoende capaciteit is om dit met spoed op te pakken.
21 juli 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

op het beste hopen, tot de dag van vandaag blijf ik e-mail krijgen, nog 1 robot twv 650 usd dan kan je het geld uitcashen. ze blijven om een bevestiging vragen.
21 juli 2022
Kerel wat een geweldige stap. En fijn dat er door je gezin zo begripvol wordt gereageerd. Mocht je er behoefte aan hebben, we zijn er voor je. Rest me jullie een fijne vakantie te wensen, geniet er van.
20 juli 2022
David-71, je schrijft "Ik ben hier niet van om via instanties hulp te vragen". Maar dat is nu juist precies wat je wél moet doen. Roep, desnoods schreeuw om hulp. Hé, ik zei al, ben daar ook geweest. De schaamte is groot, de angst mensen/relaties te verliezen nog wel groter. Maar alleen los je het niet op. Je kan nog zo kwaad op jezelf zijn, je hebt alleen jezelf er mee. Tranen, buikpijn, slapeloze nachten, woedeaanvallen, het lucht even op. Pas toen ik besloot de openbaarheid in te gaan met ons verhaal ging het beter. Het lucht op, je krijgt positieve reacties en je kan er beter mee om gaan. Nee, vergeten doe je het nooit. Maar praat er over, zo veel je kan. En deze lotgenoten community is daar in eerste instantie de veiligste plek voor. Je hebt de weg er naar toe al gevonden, maak er gebruik van kerel. Sterkte!
20 juli 2022

Als antwoord op door 2f86341e0e8247…

Bedankt voor je bericht, ik heb het verteld inderdaad, en gelukkig gaat het stukken beter, aan de ene kant ben ik er hartstikke blij mee dat ik zoiets heb meegemaakt, ik moet zeggen dat het me veel en veel sterker heeft gemaakt, ben weer lekker druk bezog met me werk, aardig potje opgebouwd als zzp’er weer, heb gelukkig toch een vakantie voor me gezin kunnen boeken, het heeft me inderdaad opgelucht door het te vertellen, het deed ze wel pijn, het geld is kwijt, maar dat is niet alles gelukkig. Wil echt iedereen bedanken voor de steun en de mooie verhalen.
03 juli 2022
Wat een triest verhaal zeg. Snap heel goed dat het niet goed voelt. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Blijf sterk !!
03 juli 2022
Ik ben hier niet van om via instanties hulp te vragen, maar dit moet en ik zal ervoor blijven vechten, maar ik zal er alles aan doen om me gezin een vakantie te geven die ze willen, ze vroegen me gewoon een normaal simpele vakantie in spanje, een vakantiehuis krijgen we van een familie lid, dus nu is het echt alleen de vliegtickets naar Almeria. https://www.doneeractie.nl/help-mijn-gezin-is-opgelicht-3-kinderen/-65106
03 juli 2022
David-71, was even benieuwd, hoe gaat het nu met je? Deze community is er om elkaar bij te staan.
03 juli 2022

Als antwoord op door 2f86341e0e8247…

Bedankt voor u bericht, het is goed aan me te zien, dat ik ergens mee zit, paar dagen tijd ontzettend veel afgevallen in me gezicht, geen eetlust, probeer wel te eten, zie gewoon hoe verdrietig mijn vrouw is, en dat snap ik echt heel goed, dt doet me zoveel pijn, ik probeer me echt sterk te houden, zenuwpijn gewrichtspijn ik weet het niet, constant droge mond. Maar ik blijf en probeer sterk in me schoenen te staan, door de bewindvoering opgelicht de eerste drie jaar, weer 4 jaar in de bewindvoering, en nu dit. ik snap het allemaal, al jaren verheugd ze zich op een vakantie, dat is logisch. ZuchtZucht. Ik wil contineu uitbarsten met tranen, ik hou me sterk voor de kinderen, ( Papa bijna zomervakantie paar keer per dag ) Het is lastig.
01 juli 2022
aangifte heb ik gedaan, 3,6 en 9 jaar, ben echt bang dat me vrouw me gaat verlaten. ik ga haar pijn doen. helaas heb ik geen rechtsbijstand, zijn net uit de bewindvoerder. ze verheugde zich er zo ontzettend op. ja ik heb zelf ook alle bewijzen en gesprekken met de support en twitter.
01 juli 2022
Doe aangifte bij de politie. Neem ook contact op met je rechtsbijstandverzekering. Je hebt waarschijnlijk zelf bedragen overgemaakt. In dat geval zal de bank niets doen om je te helpen. Meest belangrijke! Het kan zijn dat je benaderd wordt door personen of bureaus die claimen je verloren crypto's terug te krijgen. TRAP HIER NIET IN! De meesten hiervan zijn ook scammers die aan je ellende willen verdienen. Even terzijde, hoeveel ben je kwijt en hoe oud zijn je kids?
01 juli 2022
Beste David, zat in een soortgelijke situatie. Door een oplichter ben ik vrijwel al het spaargeld kwijtgeraakt. Dat was een bedrag van €50.000. Mijn vrouw wist er van. Maar voor de rest heb ik het heel lang stil gehouden. Mijn advies, praat eerst met je vrouw. Hoe zwaar je dat ook zal vallen, het opkroppen daar ga je aan onderdoor. Buikpijn, slapeloze nachten, huilbuien, ik ben er ook geweest. Pas na de stap je direct naasten op de hoogte te brengen (in mijn geval mijn zoon) kwam het rouwproces op gang. Het is nu een jaar later en nog schiet de woede door mijn lijf. Onlangs het hele verhaal ook op Facebook geplaatst, deels om het van me af te schrijven, deels om mensen te waarschuwen. In reactie op mijn openheid is er door een bevriende stichting een crowdfunding gestart. Ik wens je veel sterkte en wijsheid. Mocht je contact willen, benader me dan.
01 juli 2022

Als antwoord op door 2f86341e0e8247…

Bedankt voor je reactie, iedere keer wanneer me vrouw tegen me praat wil ik beginnen te huilen en draai ik om en rook ik een sigaret, na jaren het moeilijk te hebben, hadden we een beetje spaargeld om deze zomer met onze drie kids op vakantie te gaan. Mijn vrouw wist dat ik aan crypto ging beginnen, dus toen ze me saldo een keer zag werd ze blij en schoot in tranen, ik zak in elkaar als ik het vertel dat het scam was, ze had volle vertrouwen in mij. ik weet dat ik haar hartje zal breken om te vertellen dat we toch niet weer op vakantie kunnen, na 8 jaar in de schuld sanering waarvan eerste drie jaar opgelicht door een bewindvoerder. me dochtertje van 9 vroeg vandaag nog pap waar gaan we heen..?! ?, deed alsof ik werd gebeld en ben het bos ingelopen. Ik weet het echt niet meer.
01 juli 2022
Dat is heel erg en ik kan me voorstellen hoe je hé voelt. Ik wens je heel veel sterkte.
01 juli 2022

Als antwoord op door f90cac7411fe4e…

dank je wel, ben er echt kapot van, me dochter belde net weet je al waar we op vakantie gaan..? verschrikkelijk