Bedreiging
Goedemorgen,
Ik was bedreigd door een buurman met de bijl. Gelukkig geen fysieke letsels maar wel psychische. Aangifte gedaan. Ik heb al lang aangsstoornis en paniekaanvallen alles was onder controle maar na gebeurtenis is alles weer los. Ik kan niet slapen ik heb een fobia dat buurman wacht op me beneden of in de trappenhuis. Ik zit na mijn werk thuis is luister naar mijn buurman wat hij doet enzo. Na gebeurtenis en aangifte weinig veranderd. Buurman nog steeds smijt met de deur en dat maakt me gek. Hij doet zo al lang bijna 2 jaar veel schreeuwen op ons als we gasten hebben. Hij is gewoon gek want vorige bewoners ook problemen met hem gehad.
Maar ik ben zo moe na bereiding... Hoe kan hier omgaan? Ik vind nu mijzelf schuldig omdat ik heb aangifte gedaan. Ik ben bang dat nu wordt maar erger. Ik ga zeker verhuizen maar tja dat lukt niet in een dag... :(
1 Reactie
Wat verschrikkelijk dat je zo in angst leeft.
Voor wat betreft de psychische schade zou ik zeker een therapeut opzoeken.
En wellicht dat Slachtofferhulp jou kan adviseren hoe om te gaan in de huidige situatie met jou buurman.
Ik kan me namelijk voorstellen dat de situatie onuithoudbaar word.
Wellicht is er een buurtbemiddelings team bij jou in de buurt die je bij kan staan?
Ik denk dat Slachtofferhulp de antwoorden op die vragen heeft voor jou, dus ik zou ze zeker even bellen.
Al is het maar om gehoord te worden en twee weten er meer dan één.
0900-0101
Heel veel sterkte,
Liefs, Yvonne