militare
hallo ,
ik vind moelijk om mijn verhaal te doen , ik word nog steeds achter volgd , het geeft me stress , is een heel verhaal , maar wil toch even kwijt ! via instagram krijg ik veel mannelijke aandacht , mijn god het drijft me in het nauw , ik durf niet meer eens mijn wandeling te gaan maken ik hen lieve man/echtgenoot ! ben 21 jaar zeer gelukkig getrouwd ! maar iedere keer word ik aan gesproken , ik reageer gewoon niet meer eens , je bent mooi lief , ze willen meteen op hangout gmail chat ! was maart 2022 moest tandarts was gespannen , hij die militare vroeg of ik hangout wilde komen , ik ben niet zo ! .....net als andere , ik vraag je echt niet mee uut heb geen haast ! ben een bavo/vn man nooit geen spijt van gehad ! .....langzaam begon ik hem beetje te vertrouwen ! .....tot hij ging puschen ik moest naar vn/navo mailen , hij wilde met verlof hij zette steeds meer druk op mijn , ik kreeg bericht of ok even 6000 euro borg kon staan ! deedt ik niet hij bleef puschen van je leent geld maar ik betaal je terug , met rente ! en weer bleef hij puschen , dan steel je maar , nou dat zal ik nooit doen , je moet mijn helpen ik ga hier door een hel.in jemen ! ik ga hem 25 euro omdat ie mijn onder druk zetten , nou toen was meneer blij , hij bleef maar onderdruk zetten , moet meer hebben , gaf hem 50 euro google play card ! supermarkt buurt super eigennaar zei let je op mevrouw ! .....nu beweert ie ben verliefd oo je , hij word vresselijk boos op mijn als ik hem geen 300 euro aan google play card geef , hij is boos ! .....want zijn internet is traag ! ....hij moet ook weten waar ik heen ga hoelaat ik thuis ben ! ik durf niet eens meer bos is ! iedee dat ik achter volgd word ! ik heb vandaag gmail.com account verwijdert ! het achter volgd mijn , sorry wilde even mijn verhaal kwijt
9 Reacties
Succes!
Alles blokkeren en nergens meer op reageren. Dit is psychische terreur. Ga er maar rustig van uit dat deze pusher niet echt bestaat, niet in de buurt is, je kunt rustig gaan wandelen. Sterkte want het voelt nu natuurlijk heel onveilig voor je.