Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Huishoudelijk geweld

Ik ben 2x in me leven mishandeld 1x toen was ik 16 jaar toen  had ik ook bijna de dood in me ogen gezien. De 2de keer ook door een ex de vader van me jongste dochter die had 2 gezichte. Zo was het lachen met elkaar en als ik effe naar de wc ging en kwam weer in de woonkamer kon het ook zo omslaan bij hem dat ik vaak dacht heb ik iets fout gedaan of gezegd. Het huishoudrlijk geweld begon als toen ik 3 maanden zwanger was van me dochtertje. Met mensen kon ik er niet echt over praten omdat hij wel 24 uur om me heen hing om me in de gaten te houden. Tot het bij mijn naar 2 jaar klaar was als ik bij hem gebleven was dan had ik me kinderen kunnen verliezen want in die tijd had ik ook jeugdzorg en die waren verplan om me kinderen bij me weg te halen. Ik heb toen zo hard voor me kinderen gevochten dat ik met alles gewonnen heb. Mensen ik raad aan word je geslagen blijf niet voor je kinderen bij hem of haar ik weet het is moeilijk. Maar ik ben daar wel sterker in geworden omdat ik die stap toch heb durven nemen.

Bezig met laden...

2 Reacties *

23 juli 2019
Beste Minous, Wat goed van je dat je het lef hebt gehad om weg te gaan en ook dat je het gevecht bent aan gegaan met jeugdzorg, zodat de kinderen nu bij jou zijn. Naar je kinderen geef je nu ook het voorbeeld dat je het niet hoeft te accepteren dat er geweld word gebruikt in een relatie. Dus respect voor je en ook voor het delen! Liefs, yvonne
18 juli 2019
Bedankt voor je advies Minoes en het delen van jouw heftige verhaal! Veel sterkte.