Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Broer van..

Hallo allemaal, 

Door het contact met Samuel (de scammer) kwam ik in contact met zijn broer Nathan.  Dit contact ontstond doordat S continu in de problemen raakte en ik door war speurwerk erachter kwam dat N zijn broer was.

Dit contact bleef bestaan nadat ik gebroken had met S. Nathan wil helemaal niks met S en zijn praktijken te maken hebben en verafschuwt de levenstijl van zijn jongere broertje. 

We hebben nu enige tijd leuk contact. Hij werkt. En klinkt oprecht en eerlijk. Ook heb ik hem nergens op kunnen betrappen of dat hij me overspoelt met zijn liefde etc..

Nu heeft hij gevraagd of ik 10 dagen naar Dubai kom naar zijn app. Ik heb voorgesteld om hem hier te laten komen maar dat ligt lastig ivm Nigeriaans paspoort en geld. Heb voorgesteld die kosten op mij te nemen.. maar dat wil hij niet..

Zou het dan toch eerlijk gespeeld kunnen worden?

Heb zijn privégegevens..

Groetjes Debbie 

Bezig met laden...

12 Reacties *

19 juni 2022
Hallo allemaal, nathan en alle ellende is uit mijn leven..
19 juni 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoe moeilijk t ook is, maar denk wel dat dit de enige juiste beslissing is... Deze lui zijn t niet waard om verdrietig om te zijn en maken daar met alle plezier alleen maar misbruik van... Zij geven in werkelijkheid niets om jou...
Standaard profielafbeelding
Nar
19 juni 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Knap van jou! Nu rustig de tijd nemen om alles een plekje te geven. Succes en sterkte
19 juni 2022
Niet doen Debby, hoe aanlokkelijk het allemaal ook klinkt. Ga betrouwbare info over hem verzamelen (als dat al mogelijk is) en ben heel voorzichtig. Bij mij gaan alle alarmbellen af.
16 juni 2022
Helaas, dit klinkt niet goed en ik heb er ervaring mee, Ik zou zeggen: kappen ! Hoe zwaar jou dat ook zal vallen. Hij speelt in op jouw onbewuste behoefte aan liefde. Je bent kwetsbaar ! Neem toch de tijd om te leren echt van jezelf te houden
17 juni 2022

Als antwoord op door 3b579fc12b2045…

Dat lukt gelukkig goed hoor. Dank je wel wolf
16 juni 2022
Hallo Deb het is helemaal niet veel gedoe om hem hier naar toe te laten komen vanuit Dubai. Africa is wat anders maar Dubai is erg duur zit hij daar wel echt. Dan moet hij een hele goeie baan hebben. Ik zou er niet aan beginnen wat er allemaal ook gebeurt mag zijn. Het is verweg en hij kan jou laten voelen dat hij zijn broer niet meer moet maar ik heb mijn twijfels.
Standaard profielafbeelding
Nar
16 juni 2022
Ik vrees van wel Debby, als er een “bende” achter zit weten ze dat je ontvankelijk bent, zeker na je teleurstelling met S en ben je een makkelijk slachtoffer wellicht. Wat verwacht je op termijn van zo’n relatie? Zou je ooit daar gaan wonen/werken voor de liefde? Met dat enorme dubbele cultuurverschil van en een Nigeriaan en een niet-westerse plek als Dubai? Hoeveel kans van slagen heeft dat? Veel wijsheid en vooral geluk en liefde gewenst
Standaard profielafbeelding
Nar
16 juni 2022
Goedemorgen. Niet wat je horen wilt maar bij mij gaan alle alarmbellen af. Kunnen ze niet gewoon onder 1 hoedje spelen? Waarom zou hij je zomaar vragen en waarom zou je zomaar naar Dubai gaan? En meteen in zijn appartement! Wat zoek en verwacht je daar? Hoe toevallig kan het allemaal zijn? Heb je gevideobeld? Kun je via zijn werkgever informatie opvragen? Pas goed op jezelf want volgens mij klopt er niets van. Sterkte en groetjes, Nar
16 juni 2022

Als antwoord op door 51ee74e4b98f40…

Daar heb ik ook aan gedacht.. maar voordat n ten tonele was liet s al weten het bloed te kunnen drinken van n. Ik zou zijn werkgever best wel kunnen achterhalen maar ik zou dat hier in nl ook niet doen.. We hebben gebeld en gevideobeld.. App was een gezamenlijk idee om de kosten te drukken.. oh hemeltje niet weer he
16 juni 2022

Als antwoord op door 51ee74e4b98f40…

Ik sluit me hier bij aan, is een grote organisatie vaak en t klinkt te mooi om waar te zijn, dus klopt t waarschijnlijk al niet...
16 juni 2022
Ps nathan is vanuit Nigeria naar dubai verhuisd en samuel naar ghana.