Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

zij had de overhand...

ik begin maar gewoon, 

ik ben eind 2020 aangerand, althans zo heet het formeel bij de politie. ik ben verkracht. op een zekere avond was ik bij mij buurvrouw voor een gezellige avond en een drankje. dit verliep voorzpoedig, er waren meer mensen en ik had mijgitaar bij mij voor vermaak.
toen ik de laatste over was en dus iedereen afgedruppeld was begint mevrouw ineens wel erg met mij te flirten, waarop ik bent wel streng nee op reageerde. en eigenlijk had ik dat moment al weg moeten gaan want ook ik had een drankje teveel op. maar ik bleef hangen en nog een drankje werden er twee en nog een blowtje tot ik eigenlijk het besef helemaal kwijt was wat er gebeurde. in dat moment heeft zijn mij naar de slaap kamer weten te slepen, mijn uitgekleed en is haar gang met mij gegan tot het berijden van mijn geslachtdeel toe.

toen ik doorhad wat er gebeurde ben ik enorm in de paniek geschoten en gaan huilen. pas toen had ze door dat ik er echt niet aan toe was. maar ze ei niks en deed niks en liet mij daar gewoon huilen. tot ik uitgehuild was en weg ging. we hebben er toen ook niet meer over gesproken. wel nog gehangen maar ik ben nooit meer bij haar zo aan de drank en dergelijke gegaan uit angst dat ze het weer zou doen. uiteindelijk kwam de vraag van haar kant "voel jij wel wat voor mij? want we hebben toch sex gehad" daar gaf ik geen antwoord op en dit leide een paar dagen later tot een fikse ruzie waarin ik uit mocht gaan leggen dat een relatie er echt niet in zat.

ik probeerde alles te sussen maar ze werd alleen amar bozer en bozer. ze begon mij te chanteren en zwart te maken bij al mijn vrienden en buren. 

ik heb gisteren uiteindelijk toch de politie gebeld.

Bezig met laden...

1 Reactie *

04 juni 2022
Het spijt me te horen dat je dit is overkomen? wel dapper dat je naar de politie bent gegaan, ze had dat nooit mogen doen, sterkte en blijf praten dat helpt