Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Vrienden

Een stomme periode van 10 jaar. 

 

Het begon op het plein van onze wijk. Voor de verhage. Ik mocht niet zo vaak naar buiten dus ik was opgewekt toen ik tussen leeftijd genoten een soort van vrijheid kon ervaren. Mijn opgewekte gevoel was van korte duur. Een streng opgevoede meisje van 14 tussen een groep jongeren met veel jongens. De andere meiden waren familieleden van de aanwezige jongens. Ze sloten me in, hielden me vast en betaste mij. Mijn borsten en vagina. De eerste keer dat ik zo werd aangeraakt. Ze gingen hun gang. 

 

Blijkbaar had ik een fijne ervaring achter gelaten want het ging door de stad als een lopend vuurtje. Iets waar ik geen kennis van had. Een aantal maanden later werd ik via familieleden benaderd door een iets ouder jongen. Hij had interesse in mij. Ik niet in hem. Echter deerde dit hem niet. Hij zorgde ervoor dat hij regelmatig verscheen met de mooiste, zieligste en spannendste verhaaltjes. 

Vier jaar later, ik ben net 18 geworden mijn kamertje gescoord en bezig met mijn opleiding. Ondertussen ben ik ontmaagd door een gast in een vieze kamer op een vieze matras waarnaar hij mijn vriendin probeerde de bed in te werken. De jongen was terug gekomen. Weer met een zielige verhaal. Zijn vriendin had hem leeg geplukt en hij had geen verblijf plek. Hij domineerde mij de bed in en maaktte het zichzelf gemakkelijk. Hij had een hindje meegenomen welke hij regelmatig in elkaar sloeg. Bang dat ik volgende zou zijn. Deed ik alles wat hij wou. Al gauw raakte ik mijn kamer kwijt waardoor ik bij hem moest wonen. 8 maanden lang werd ik elke dag in mijn slaap verkracht. Ook moest ik na het werk met hem naar bed. Voordat ik naar mijn werk ging vechtte hij met mij. Hij tackelde mij en ging op mijn borstkast zitten terwijl hij met zijn knieen mijn armen neerhield. Hij beet mijn lippen kapot en drukte mijn gezicht fijn. Elke dag. De politie deed niks.  Na enige tijd wist ik weg te komen. 

Nog overstuur heb ik meerdere jongens ontmoet waar ik een trio ben gelokt met 2 jongens. Dezelfde jongens hielden seksuele relaties met mij aan voor een periode van 10 jaar. 

 

Alle jongens in de bovenstaande verhaal zijn vrienden en bekenden van elkaar en hebben alles waarschijnlijk uitgestippeld. Ik heb geprobeerd aangifte te doen. Dit mocht niet baten. Ik ben  zwanger geworden van een van deze jongens en deze terroriseert mijn leven nu met zijn nieuwe vriendin. 

Bezig met laden...