Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

nooit op aanbiedingen gaan.

sinds maart van dit jaar probeer ik via bedrijven lening te krijgen. allemaal online. bij een bedrijf in Engeland kwam ik terrecht. ik moest iedere bedrag over maken om de lening te krijgen. wat achteraf behoorlijk dom van mij is geweest. ik moest telkens bedragen overmaken naar personen in belgie, nederland en engeland en zo heb ik het met meerdere bedrijven meegemaakt. het is behoorlijk opgelopen en ik ben in de problemen gekomen daardoor. ja om aan geld te komen doet men de gekste dingen.  maar nu weet ik wel beter en ik trap er nooit meer in. ik kreeg in de gaten dat het fraude was. wat ik ook vroeg of emailde ze reageren nergens op. en ik maar emailen. ik vroeg geld terug. maar daar kreeg ik geen reactie op. en ook de lening heb ik nooit gekregen. 

Bezig met laden...

4 Reacties *

12 maart 2023
gisteren of vrijdagavond heb ik weer een email wat ik in 2022 had verstuurd. en nu pas kreeg ik antwoord en aanbod. ik ga er natuurlijk niet op in. ik heb mijn lesje wel geleerd.
17 oktober 2022
Jammer dat ze er weinig mee doen :(. Ik hoop ook dat dit soort bedrijven gepakt worden!
13 oktober 2022
Zelfde verhaal! Heb je aangifte gedaan? Ik twijfel enorm. Voor nu kost het me zoveel energie om aangifte te doen en ben bang dat ik er niks mee terug haal.
14 oktober 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

hoi . ja ik had aangifte gedaan maar de politie doet er weinig mee. maar het geld ben ik kwijt. ik hoop dat de daders flink gestraft worden. maar het is europees netwerk.