Gegevens scammer

Naar de lotgenotengroep ‘Voor slachtoffers van datingfraude’
11 mei 20223 reacties183 weergavenPublieke groep
Default profile image
Deb19

Hallo iedereen, 

Eerder heb ik al een bericht geplaatst over een twijfel over iemand maar nu weet ik zeker dat het om een scammer gaat.

In overleg met de politie wil ik hier iedereen waarschuwen voor de volgende persoon.

*aangepast bericht*

Hij is verhuist van Nigeria naar Ghana toen hij in Nigeria opgepakt is en vastgezeten heeft ivm scammen. 

Vanmorgen belde ik naar Apple store met het verhaal.wat mij is overkomen met hem.. Wat bleek hij stond al op de lijst ivm itunes kaarten zwendel. Met mijn verklaring is er een blok op zijn naam gekomen en kan hij geen gebruik maken van diensten onder zijn naam bij Apple. 

Vanmiddag kreeg ik een boos iemand via ista aan de telefoon en verstond alleen killing en Apple.  Toen ik hard lachte hing hij op. Missie geslaagd.

Pas alsjeblieft op en deel indien mogelijk dit bericht.

Groetjes Debbie

Reageren op dit verhaal?

Als lid van de Lotgenoten Community kun je in gesprek gaan met andere leden. Deel jouw eigen ervaringen, ondersteun andere slachtoffers of stel vragen.

3 reacties

Default profile image
Leeuw26

Is een telefoon nummer uit Nigeria. Door iemand uit Nigeria ben ik ook veel geld kwijt geraakt. Ze blijven het proberen.

Login om te reageren
Default profile image
Deb19

Klopt idd dat het een nummer uit Nigeria is. Dit wist ik al daar had hij een hele verklaring voor 😉. En ik geloofd het.

Spijtig dat je veel geld kwijt bent geraakt. Sterkte 🍀

Login om te reageren
Eva
Eva | Communitymanager Slachtofferhulp Nederland

Hoi [~4554] ondanks dat je aangeeft dat je het in overleg met de politie doet, wil ik je toch graag wijzen op onze huisregels. Omdat wij niet kunnen accepteren dat er persoonsgegevens worden gedeeld, heb ik de gegevens weg moeten halen, ook al is dit de kern van je boodschap. Misschien kun je op andere fora wel terecht met je oproep. Groetjes, Eva

Login om te reageren