Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Gegevens scammer

Hallo iedereen, 

Eerder heb ik al een bericht geplaatst over een twijfel over iemand maar nu weet ik zeker dat het om een scammer gaat.

In overleg met de politie wil ik hier iedereen waarschuwen voor de volgende persoon.

*aangepast bericht*

Hij is verhuist van Nigeria naar Ghana toen hij in Nigeria opgepakt is en vastgezeten heeft ivm scammen. 

Vanmorgen belde ik naar Apple store met het verhaal.wat mij is overkomen met hem.. Wat bleek hij stond al op de lijst ivm itunes kaarten zwendel. Met mijn verklaring is er een blok op zijn naam gekomen en kan hij geen gebruik maken van diensten onder zijn naam bij Apple. 

Vanmiddag kreeg ik een boos iemand via ista aan de telefoon en verstond alleen killing en Apple.  Toen ik hard lachte hing hij op. Missie geslaagd.

Pas alsjeblieft op en deel indien mogelijk dit bericht.

Groetjes Debbie

Bezig met laden...

3 Reacties *

12 mei 2022
Hoi [~4554] ondanks dat je aangeeft dat je het in overleg met de politie doet, wil ik je toch graag wijzen op onze huisregels. Omdat wij niet kunnen accepteren dat er persoonsgegevens worden gedeeld, heb ik de gegevens weg moeten halen, ook al is dit de kern van je boodschap. Misschien kun je op andere fora wel terecht met je oproep. Groetjes, Eva
11 mei 2022
Is een telefoon nummer uit Nigeria. Door iemand uit Nigeria ben ik ook veel geld kwijt geraakt. Ze blijven het proberen.
11 mei 2022

Als antwoord op door f90cac7411fe4e…

Klopt idd dat het een nummer uit Nigeria is. Dit wist ik al daar had hij een hele verklaring voor ?. En ik geloofd het. Spijtig dat je veel geld kwijt bent geraakt. Sterkte ?