Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

geweld/mishandeling

ik ben pas geleden tijdens het fietsen van mijn fiets geslagen omdat ik een opmerking maakte  over iets 

ik belande in de berm met een gebroken neus en lichte hersenschudding 

omdat geheel uit het niks een vuistslag kreeg

ben nu bang om deze persoon weer tegen te komen 

iemand hier ervaring mee en tips

Bezig met laden...

7 Reacties *

30 september 2019
goedendag fietserG13 ik heb 3x EMDR therapie gehad met nog een nagesprek heb mij goed gedaan .mijn hoofd is wel aardig leeg betreft de mishandeling p.s je moet er wel voor open staan anders wordt het moelijk ik kan het je echt aanraden , laat je tijdens een EMDR sessie maar eens echt gaan . wat ik bedoel merk je wel . succes
30 september 2019
trucker, Ben van de fiets getrapt (zware mishandeling), ik heb zojuist hier mijn verhaal geplaatst. Behalve dat ik nog veel lichamelijke pijn heb, blijft het ook maar spoken in m'n hoofd. Vandaag ga ik beginnen met EMDR-therapie na doorverwijzing door de huisarts. Voorlopig voor twee keer afgesproken met mogelijkheid voor meer. Hoe vaak ben jij nu geweest en hoe groot is het effect?
31 juli 2019
hallo naamloos2019 ik ben nu twee keer naar EMDR therapie geweest en heb wel het gevoel dat het helpt je moet er wel voor open staan . is een aparte ervaring oftewel een soort hypnose . ze gaan diep in je gedachte en jij moet erover praten en het los laten als het goed gaat voel je het in je lichaam naar de grond zakken ik kan het je aanraden . ik ben jou niet succes , hoor het graag van je wat jou ervaring wordt
03 juli 2019
ik ben zelf ook slachtoffer geworden van een geweld. Nu gesprekken met praktijkondersteuner van de huisarts. Maar ben van plan om EMDR therapie te gaan volgen
03 juli 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

ik heb morgen een afspraak via de bedrijfsarts bij een therapeut voor EMDR therapie . ben heel benieuwd wat er gebeurd en of het helpt om van mijn angst af te komen .. laat het wel weten op de site hoe het is gegaan
31 juli 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~508], doordat ik een soortgelijke gebeurtenis heb mee gemaakt, en nu dus ook elke dag met angst leef, ben ik benieuwd of de EMDR therapie helpt bij jou? Zelf zie ik er niks in om met iemand te praten in dezelfde ruimte, tegenover mij. Maar aangezien het eerste jaar van de 3 jaar contact+gebiedsverbod bijna voorbij is van de dader, merk ik dat ik nu iets doen moet met mijn gedachten. Werkt het? Groetjes mij
27 juni 2019
[~406] [~419] hebben jullie misschien tips voor Trucker?