Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Hersteltraject

Hi allemaal,

Ik heb op Instagram een account aangemaakt om open te zijn naar mezelf en anderen betreft mijn eigen ervaring en hersteltraject van seksueel misbruik.

Ik zou het fijn vinden als anderen (h)erkenning en een steuntje in de rug krijgen, want je hoeft het niet alleen te doen ♡

Welke onderwerpen kan ik aankaarten? Wat zouden jullie graag willen zien op instagram zodat er volgers komen en we de taboe doorbreken!?

Liefs @vanwondnaarwonder / Instagram

Bezig met laden...

3 Reacties

10 april 2022
Hey hoi, Goed om te lezen dat je dit van plan bent! het account is open. My_trauma_life_nl. Groetjes Janine.
10 april 2022 (bewerkt)
Hoi [~4487] ! Wat goed om te lezen dat je dit ook doet. Ben zeker van plan om TW's te plaatsen want ook ik had herbelevingen gekregen. Is je account openbaar of privé?
10 april 2022
hey hoi, wat goed! echt tof om te lezen dat je, je ervaring wilt inzetten om taboe's te door breken. Ik doe dit zelf ook op Instragram, een tip, misschien doe je het al wel. Maar ik zet begin altijd Trigger warning neer met onderwerp, dit omdat ik zelf ooit op Instagram een verhaal las zonder trigger warning en in een herbeleving schoot. Echt top dat je dit doet!!