Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Mama van een sexuele misbruikte jongen, met autisme en een IQ van 56

Hallo allemaal, ik ben hope65 een moeder van een autistische zoon met een verstandelijke beperking, die is misbruikt door een buurman in de periode oktober 2017 TM februari 2018.

We zitten nu volop in de rechtzaak.

Ik vroeg me af of er meerdere ouders zijn die dit doormaken om zo ervaringen uit te wisselen?

Liefs, hope65

Bezig met laden...

4 Reacties *

14 januari 2020
Ik weet sinds 3 maanden nu, dat mijn dochter door mijn ex-partner misbruikt is (niet haar vader) maar wel de vader van mijn andere 3 kinderen. Het lijkt alsof alle grond onder mijn voeten weg is. De eerste weken vooral druk met de aangifte etc en aan het overleven maar nu dat gedaan is is de glans er wat vanaf zeg maar. Het heeft zo’n enorme impact op mijn hele bestaan. Hoe gaan jullie hier mee om? Met de vreselijke pijn
12 september 2019
Ik ben Weegschaal71, een gescheiden vader van 2 prachtkinderen. Een zoon van 14 en een dochter van 13 met een lvb. Beiden zijn gedurende een periode van 4 jaar misbruikt door de toenmalige zoon van de nieuwe vriend van mijn ex-vrouw. Regelmatig oppassen, je weet het wel. Voor slachtoffers is er voldoende ? mogelijkheid om geholpen te worden? Mijn vraag gaat echter over de ouders van deze (minderjarige) slachtoffers. Naar mijn mening heeft het gebeuren vaak op de ouder(s) nóg meet impact dan op het slachtoffer. Kan iemand zich hierin vinden?
24 juni 2019
Hallo Eva, nou dat zou fijn zijn! Ik wacht het rustig af!!?
24 juni 2019
Hallo [~507] welkom en bedankt voor het delen van je verhaal/oproep. Ik heb eerder iets gelezen van soortgelijke strekking van [~419] en [~433] . Ik hoop dat jullie iets aan elkaar kunnen hebben.