Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Waar of...

Hallo iedereen, 

Misschien zegt de reden dat ik hier ben genoeg maar wil ik het zelf niet zien.

Voor 3mnd geleden kwam ik in contact met Raven. Naar research kwam ik er vrijwel meteen achter dat hij fake was.

Toen is het contact weer hersteld en gaf hij mijn zijn echte gegevens. We hebben via ista video gebeld en hij is echt wie hij zegt te zijn met z'n profiel.

Nou ja na een tijdje was de klik enorm en nu zit ik erover na te denken om naar hem toe te gaan. Hij heeft mij nooit gevraagd om geld oid.

Maar oh als ik  al die verhalen lees dan ben ik zo bang dat ik de volgende in het rijtje ben. 

Ik heb sinds vandaag pas zijn telefoonnummer.  Had nooit de behoefte gehad om die te vragen. Andersom vroeg hij er wel naar maar dat heb ik afgekapt. 

Ben ik verliefd geworden op een scammer.. ik die het allemaal weet in het echte leven maar nu..

Ik hoop op reacties en vragen mag altijd. Btw het is een Nigeriaanse telefoonnummer en ik wist dat hij Nigeriaans was..

Groetjes Debbie 

Bezig met laden...

8 Reacties *

08 april 2022
Verbreek al het contact en blijf weg van deze persoon! dit heeft alles weg van een scammer. het is het niet waard!
04 april 2022
debbie pas op het zelfde is mij ook overkomen en ik heb dus wel geld gestuurd, ook met een dame uit nigeria zijn veel oplichters daar weg succes groet herman
04 april 2022
Dit is 100 procent scam. Helaas. Ze zijn zo lief en meelevend, maar er komt altijd een verhaal over geld. Het kan zelfs 1 jaar duren, dan ben je zo verliefd dat je dat niet meer kunt weigeren. Tegenwoordig vragen ze niet eens om geld, maar proberen ze je te helpen door in succesvolle fondsen te investeren zodat je geld op de bank niet verdampt door de hoge inflatie. Die fondsen zien er fantastisch uit, maar alles is fake. Er zijn al heel veel slachtoffers.
04 april 2022

Als antwoord op door bb8bd382480240…

Was er al bang voor maarvwilde hem.toch de kans geven.. Ook won hij mijn vertrouwen door video te bellen. Ps hij zei dat hij in Ghana woonde met afkomst uit Nigeria. .maar door zijn telefoonnummer te googlen kwam ik uit op een Nigeriaans netwerk
04 april 2022
Ik heb dit ook meegemaakt en heb nu een goede band met een hele jonge Nigeriaan. Ook hij benaderde me en vroeg geld. Ik ben erin getrapt, maar hij heeft dit geld nooit gekregen en moest het afgeven. Hij heeft toen direct contact met me opgenomen onder zijn eigen naam en vertelde me hoeveel spijt hij hiervan had. Hij is toen direct gestopt en verhuisd. Ik had zelf ook moeten opletten en me niet laten verleiden. Ik heb na drie jaar nog steeds contact met hem, zijn moeder en broer. Nu werkt hij zelf heel hard om zijn toekomst in Nigeria veilig te stellen en wil hij dit nooit meer meemaken. Ik heb hem vergeven en ben een heel klein beetje trots op hem, om wat hij al heeft opgebouwd. Je kunt ze niet allemaal over de zelfde kam scheren. Er zijn daar ook goede mensen. Die moet je ook een kans geven en dat hoeft niet met geld. Maar gesprekken doen ook veel voor ze.
04 april 2022
Nee, niet doen. Ik ben er alsnog ingetuind toen die van mij aangaf nigeriaan te zijn en heel zijn zielige leven vertelde. Zelfs toen bleek het fake te zijn. Ooit vragen ze om geld. Ik heb dus slechte ervaring ermee gehad. Sterkte met je keus, welke je ook maakt maar blijf op je hoede. Groetjes.
04 april 2022

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Precies dat, Nigerianen zijn de meest geraffineerde scammers die er zijn... Gaan eedst de schone schijn ophouden, tot ze zeker zijn om hun slag te kunnen slaan... 80 tot 90% van de Nigerianen zijn scammers, durf ik nu al met zekerheid te zeggen...
04 april 2022

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Elke keer wacht ik ook op het moment dat hij om geld vraagt. Misschien zegt dat voldoende. En wat hij niet weet en ik wel. Mijn vertrouwen in mensen is heel slecht waardoor ik nu dacht laat ik hem een kans geven. Bedankt en mssn heb ik de keus al gemaakt door hier mijn verhaal te doen.. Bedankt..!!