Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

nogsteeds niet helemaal verder kunnen.

hoi iedereen,

Ik ben 3 jaar geleden op een gewelddadige manier op straat verkracht. Dit heeft een enorme impact gehad op mijn leven. Na intensief therapie te hebben gevolgd ging het een tijdje wat beter maar door een aantal factoren komt alles toch weer heel erg boven en ben ik weer opnieuw met emdr begonnen. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die er na zo'n tijd nog heel veel last van hebben want kan soms erg boos zijn op mezelf dat ik niet gewoon fatsoenlijk door kan.

Bezig met laden...

5 Reacties *

24 augustus 2019
Voor mij is het 22 jaar geleden ! Ieder jaar weer een intens verdriet en hele heftige herbelevingen , ieder jaar is de maand april een hel voor mij qua emoties en verdriet en pijn . Dan ben ik weer dat bange jonge meisje wat nooit had gedacht dat dit haar zou kunnen overkomen . Ondanks therapieën en emdr . Bij mij blijft het al 22 jaar zo . Gelukkig heb ik hele lieve mensen om mij heen die weten hoe ze met mij om moeten gaan en mij dan ook echt steunen . Over gaat het nooit . Maar je leert er mee leven zo goed en kwaad als dat kan
09 juli 2019
Hoi ik herken die boosheid ook heel erg al is het voor mij korter geleden maar het is WAT JE IS AANGEDAAN DOOR EEN ANDER !!!! WIJ ZIJN ALLEMAAL SLACHTOFFER EN DIE BOOSHEID MOET NAAR DE DADER!! Jij bent het zeker waard hoe moeilijk het ook is . Maar jij bent niet schuldig. Knuffel voor je zelf en wees trots dat je er hier over mag en kan praten dat dat je mag verlichten hoe moeilijk het nu ook is je bent het echt waard ❤
12 juni 2019
Hoi, ik ben ondertussen 5 jaar in therapie vanwege misbruik in mijn kindertijd. Ook ik ken het gevoel van boosheid richting mezelf. Deze boosheid is alleen niet helpend. We kunnen beter boos zijn op degene die ons dit aan heeft gedaan en goed voor onszelf zorgen!! De therapie hebben we nodig vanwege wat ons DOOR EEN ANDER is aangedaan. We kunnen niet altijd door met ons leven door wat ons DOOR EEN ANDER is aangedaan. Vergeet dat niet!!! Je bent het waard!!!! Heel veel sterkte!
09 juni 2019
Het is voor mij nu 4 jaar geleden en ik heb zelf ook therapie gehad en na een intensief jaar therapie hielp het nog steeds niet en ik snap je gevoel heel goed. Ik ben ook boos op mezelf dat ik niet normaal kan functioneren in het dagelijks leven.
10 juni 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

wat vreselijk om te horen zeg! maar wel heel erg bedankt voor je reactie. Voel me nu iets minder alleen en raar in dit gevoel.