Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Fraude

Hallo,

Ik ben vorige jaar opgelicht, misleidend en gefraudeerd door een neefje en zijn vriendin. 

Hij was laatste nog levende van mijn overleden zus. 

Mijn verhaal over hun:

Vorige jaar kwam hij samen met nieuwe vriendin,  met vele  verhalen waar je begin te geloven.

Hun kreeg een kind of ik wilde verzorgen omdat beide onder toezicht van jeugdzorg. Nou dat ging niet omdat ik nogal gebroken diensten en hier geen kind zorg kan bieden toen zei jeugdzorg dat ik me diensten moeten veranderen,  nou ja zeg ik bepaalde zelf.

Ook vroeg geld om te lenen en zegt je krijgt terug, nou 1000 keer gevraagd. Hij en zei leugens verhalen over dat bewindvoerder geen geld kreeg. Haar naam kreeg ik niet, maar ik vondt haar wel. Hihi.

Toen kreeg ik via wapp curatele van me neefje nooit kreeg ik hem niet aan het telefoon maar wapp. Ik was zo boos op me neefje dat het niet klopt,  5 maande lang gezocht bleek dat een valse curatele was. Als me neefje me wapp stuurde  kan niet goed ned schrijven dit bleek van die valse curatele ook zo, normaal moet het goed zijn.

Me neefje heeft stiekem 2 auto's op me naam gezet. 3 telefoon 2 tablet , provider ziggo. 

Boets die hij veroorzaakt te hard gereden , bij laatste boete zwaar overtreding is kwijtgescholden,  3 keer wezen tanken zonder te betalen , wel binnen gegaan om probeert te betalen , kreeg hier ook een brief van cjib , dit heb ik opgevraagd qua foto, nou op foto was ik niet eens zijn vriendin was blond en ik niet , en hij verbleef gewoon in auto.

In juni vorige 5 uur lang op politie buro voor aangifte., want ik kon niet meer ik at brood met water en viel 50 kilo in een 5 maanden af. 

Ik kon niet meer werken omdat ik burn out, stress en slikt medicatie voor me zelf rust.

Tot dit jaar januari kwam een man aan het deur en die vroeg geld want die moet nog betaald worden , ik vroeg aan die man wat voor , boxspring moet betaald worden , ik keek bij hem op mobiele wat en waar nou adres was niet van mij maar wel me naam misbruikt,  toen zei ik ga maar daar heen waar bed geleverd is hij zei daar woon hij niet meer en is door huisbaas uit gezet, ik zei nou van mijnkrijgt je niet. Na een maand kwam hij weer terug. Pfff toen heb ik firma gebeld en gevraagd om bewijs van bon  en die stuurde naar mij mail. Ontdekte dat hij mij naam misbruikt en vervolgens valse handtekening die niet van mij was en adres ook niet van mij . Mail terug gestuurd  naar firma dat ze ook opgelicht is door persoon.

En ik ben vervolgens aangifte gaan doen bij politiebureau. 

En vervolgens kreeg ik nog geen dag later een mail van slachtoffers hulp, waarom had ik vorige jaar niet een gekregen ?

Ik wil graag verder leven en veilig wonen waar ik nu woon voel ik niet veilig omdat hij ook weet waar ik woon.

Bijna is me ziektewet om voor een jaar als het na 2 jaar in gaat wordt ik gekort. 

Ik wil leven en normaal me diensten werken .

Verzonden vanaf mijn Galaxy

Bezig met laden...