Zitting.
Ik vroeg mij af of iemand al een zitting heeft gehad, en misschien mij een paar adviezen kan geven. Ik heb over 2 weken eindelijk na 4 jaar wachten een zitting. Ik wordt nu overspoeld met mijn emoties. Ik heb het er erg moeilijk mee.... Misschien dat een lotgenoot mij hier een beetje in kan helpen met wat goede adviezen.
Bezig met laden...
12 Reacties
Ja heftig is dat hé, herkenbaar ook. Liefs en veel succes!! Wil je laten weten hoe het afgelopen is?
Ik weet wel dat het fijn is om dingen op te schrijven voor jezelf. Wil je ook gebruik maken van je spreekrecht, wil je zelf aanwezig zijn of iemand anders voor jou? Heb je een uitlaatklep als er dingen gezegd worden die pijnlijk/moeilijk zijn om te horen? Stressballetje, pen en papier of even een vriendin appen als dat kan?
Veel liefs!
Ik heb helaas geen ervaring met zittingen. Maar ik wil wel zeggen dat ik het heel bewonderenswaardig en dapper vind dat je dit doet. Respect voor jou! En heel veel sterkte! Het is nu even spannend dus logisch dat de emoties hoog oplopen. Maar hou vol! xxx
Wat ontzettend spannend zeg, ik weet precies nog bij mij: overspoeling van andrenaline(dat het eindelijk gebeurt) maar ook de angst en stress over de confrontatie… ik wil je best een beetje steunen(als dat mogelijk is) gezien ik al 3 zittingen heb gehad en met je mee kan voelen… kijk maar en anders heeeeel veel sterkte meis x