Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Waarom mij

Toen ik nog klein was woonden ik nog bij mijn ouders mijn broer vind het maar moeilijk om niet aan me te zitten toen ik 4 was begon de ellende me broer vind alles maar interessant. Naarmate ik ouder werd gebeurden het steeds vaker . Als ik stond te douchen moest ik heb aftrekken als ik lag te slapen kwam hij boven op me zitten om seks te hebben als ik hem weg duwde bond hij mij vast zodat hij toch zijn lust kon krijgen . Na een tijdje ben ik uit huis geplaatst maar  overal waar ik was gebeurden het precies om nieuw het is nu zo’n vier jaar geleden en toch lijk het nog gisteren 

Bezig met laden...

4 Reacties

18 februari 2022 (bewerkt)
Hi Selena, Wat een heftig bericht. Ik kan mij voorstellen dat je je niet meer veilig voelt. Mag ik vragen hoe het nu met je gaat? Voel je je vertrouwt bij je therapeut? ?
Hoi hoi Het gaat momenteel niet lekker met me Me terapheut vertrouw ik steeds meer en meer
Waarschijnlijk voel je je daardoor nooit helemaal veilig meer. Je bent veel te jong hiervoor geweest. Ook al was het later gebeurd. Is niet goed te praten.
Nee veilig voel je nooit meer helemaal denk ik ! Heb er nu wel teraphie voor maar is wel zwaar