Meerdere keren opgelicht voor grote bedragen
Eind 2019 begon de ellende. Ik werd telefonisch benaderd voor een investeringsvoorstel en ontving daarna emails.
Of ik mee wilde doen aan een lucratieve belegging. Minimumbedrag was 10.000eur. De criminelen hadden een overtuigende website opgezet en ik tuinde erin. Eerst met 10.000eur en daarna nog eens met ruim 20.000eur. Toen ik winsten eruit wilde halen ontstonden er problemen. Uiteindelijk verbraken ze de communicatie en de website is verdwenen. Ik heb hemel en aarde bewogen dit op te lossen en ik vond uiteindelijk de namen van drie personen in India. Echter, de politie in India doet alleen wat als je hun geld geeft en dat vertrouwde ik niet. De politie in Nederland doet niks. De banken doen ook niks. En dan zijn er bedrijven die zeggen je te helpen maar die kosten nog eens een keer geld en zonder resultaat, ook daar ben ik de dupe van. Het is om moedeloos van te worden. Als ik besef hoe hard ik heb moeten werken voor dit geld.
Dit was mijn grootste financiele verlies maar hier is het niet bij gebleven. Ik wilde het rechtzetten door een paar goede investeringen te doen. Op verschillende platformen ben ik opnieuw in totaal wel zo'n 20.000eur kwijtgeraakt. De situatie is nog beroerder nu want er gaat zoveel tijd zitten om meerdere zaken op te lossen en vaak moet je dan extra kosten maken met een advocaat.
Dit alles heeft mijn leven op de kop gezet. Dagelijks kost me dit energie en ik kan het niet loslaten.
Heb een trauma opgelopen en mijn eigenwaarde is enorm aangetast. Heb vaak geen zin meer in het leven en mijn vertrouwen in mensen is aangetast.
6 Reacties
Wat een verhaal zeg. Geld wat je zelf hebt overgemaakt, valt slecht te achterhalen of terug te vorderen.
Veel wijsheid en sterkte toegewenst. Zoek hulp, praat erover, delen is helen.
En probeer te focussen op de goede dingen in het leven, op wat je energie en vreugde geeft. Houd moed,
Jouw leven is de moeite waard, jij bent waardevol.
Heel veel sterkte!!