Dronken en spijt
Vorig weekend ben ik misbruikt door een oud klasgenoot. Ik ben naar hem toe gegaan met de intentie om gewoon bij te praten en voor een gezellige avond. Ik heb geen enkel moment gewild om seks met hem te hebben. Helemaal niet omdat ik blij ben met mijn huidige relatie. We dronken 2 biertjes, waarvan het tweede biertje compleet verkeerd viel. Hier heeft hij misbruik van gemaakt, omdat ik op dat moment niet helder kon nadenken. We hebben seks gehad, maar ik kan me niet alles meer herinneren. Wat ik wel weet is dat ik dit nooit zou hebben gewild als ik niet dronken zou zijn geweest. Ik ben de volgende ochtend naast hem wakker geworden en was helemaal overstuur toen ik me besefte wat er was gebeurt. Dezelfde avond nog ben ik naar mijn vriend gegaan om het te vertellen, want de hele situatie maakte me letterlijk ziek. Ik voelde me zo dom dat ik er heen was gegaan en voelde me zo schuldig, omdat ik eerst dacht dat ik was vreemdgegaan. Na een hoop praten met mijn vriend en door mijn ervaring op te schrijven begon ik steeds meer in te zien dat de jongen gewoon misbruik heeft gemaakt van mijn kwetsbaarheid op dat moment. Gelukkig doet mijn vriend er alles aan om me te steunen, ook al vind hij dit lastig. Samen gaan we binnenkort eraan werken om de (lichamelijke) triggers te overwinnen, die ik op dit moment ervaar als hij me aanraakt.
10 Reacties