Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Mannen met slechte bedoelingen

Ik ben ws ong. 7 keer sexueel misbruikt geweest. Na de laatste keer leef ik een teruggetrokken bestaan. Ik kan het allemaal nie tmeer aan. Ik had aangifte gedaan, maar was bang voor repraissailles dus heb ik niet doorgezet. Omdat ik eerder huiselijk geweld had meegemaakt heb ik met die verkrachter meegewerkt. Ik weet wel dat er smeerlappen rondlopen, die zelfs tijdens hun werk met een mobiel aan het spelen zijn op datingsites en laten zien wat voor een grote ze hebben. Walgelijk gewoon. Een portier van een GGZ instelling Altrecht (die mijn zus door een medische fout tot zelfdoding hadden aangezet). Of pizzabakkers die je naar de kelder manoevreren tijdens hun werk overdag en dat je ze dan moet aftrekken. Door mijn ziektegeschiedenis met 14 psychoses en 25 jaar constitutioneel eczeem aan mijn handen werd ik meerdere malen slachtoffer. Als  je zei dat ze moesten stoppen ging hij gewoon door die verkrachter.

Bezig met laden...

2 Reacties

26 januari 2022 (bewerkt)
Hoi Rosalinde,
Het is zeker een heftig en vooral verdrietig verhaal. Bij mij is t al lang geleden gebeurt en ondervind nu na vele jaren pas de lichamelijke klachten hiervan. Praat inderdaad met lotgenoten. Zelf ben ik op zoek naar mensen waar ik hierover praten kan.
Sterkte en kop op!
Groeten Marli
Standaard profielafbeelding
0
25 januari 2022
Bah wat een verdrietig verhaal Rosalinda het is eigenlijk te erg voor woorden. Ik weet niet wat ik je kan zeggen, eigenlijk, dankjewel voor het delen hiervan. Ik hoop dat je voor jezelf nu een leven hebt of kan maken waarin jij je enigszins veilig en okee voelt met mensen om je heen die je waarderen om wie jij bent en natuurlijk stoom afblazen in deze groep als dat je helpt, lieve groeten