Psycho exen
Ik heb 4 jaar geleden een vriend gehad we hadden het eerste half jaar een goede relatie tot ik zwanger raakte toen ging alles mis hij heeft mij een miskraam geslagen daarna heeft hij me vaker mishandeld en zo ook uiteindelijk verkracht en dit na dat ik al eerder misbruikt ben dit wist hij na 2 jaar ellende ben ik gedumpd en dus weg kunnen komen daarna heb ik nog een jongen gehad die mij gebruikte voor seks en toen kreeg ik een relatie met een jongen die zei ik ben anders en eerlijk dat dacht ik ook hij heeft mij lichamelijk 3x geslagen en in het totaal 2x een poging gedaan tot seks zonder toestemmingik ben met deze jongen ook 2 jaar samen geweest en hij heeft mij mentaal ook kapot gemaakt net als eigelijk andere jongens in mijn leven
Bezig met laden...
5 Reacties
Hoi Fluffybadass, Neem het aanbod in het bericht van Eva ter harte. Je zult er veel baat bij hebben.
Tot de behandeling start kun je daarnaast ook met ons, lotgenoten, delen hoe jij je voelt en waar je tegen aanloopt.
Heel veel succes
Ik sta op een wachtlijst alleen lop ik er erg tegen aan in me dagelijks leven dus contact met iemand van slachtoffer hulp zou misschien wel kunnen werken
Bedankt voor je bericht en t delen van je verhaal. Als je in contact wilt komen met Slachtofferhulp, kan dat natuurlijk. Hier vind je alle mogelijkheden om contact op te nemen: https://www.slachtofferhulp.nl/contact/ Als er nog iets anders is wat we kunnen doen voor je, hoor ik het graag. Sterkte!
Hoi Fluffybadass,
Het is erg wat je al vaak is aangedaan. Het heeft jou ook mentaal veel schade opgeleverd. Dat is ook te merken aan je berichtje. Heb je fijne mensen in je omgeving waarmee je kunt praten? Misschien heb je ook hulp gezocht om deze ervaringen te verwerken? Als dat niet het geval is, is een afspraak met je huisarts, als je daar een goede band mee hebt, aan te raden. Ook kun je een afspraak maken met een medewerker van Slachtofferhulp. Zij of hij kan je goede raad geven wat je het beste kunt doen ook om na te gaan opdat je niet weer een nare jongen tegen het lijf loopt. Ik ben benieuwd wat je gaat doen?
Graag zou ik contact willen met iemand can slachtoffer hulp