Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Datingfraude met een Amerikaanse hartchirurg

Hallo ik ben hier voor de eerste keer en schaam mij omdat ik zo dom ben geweest om mijn familie niet te geloven dat degene waar ik heel veel gevoelens voor had, nep zou zijn...ik wilde dit niet geloven en heb hem kopieën van zijn paspoort en later zijn rijbewijs gevraagd en gekregen, zijn foto's gescand, niks gevonden? Zijn adres op zijn rijbewijs opgezocht, klopte helemaal, later dat hij vast zat in Istanbul Turkije gevraagd of iemand een foto van hem kon maken en mij dan kon toesturen van hem erop, dat deed hij en daarop stond dat hij van mij houd met mijn naam en achternaam, hij kon niet zelf foto's meer maken of video chat met mij doen omdat hij kwaad zijn telefoon tegen de muur had gegooid door mij, omdat ik hem een scammer had genoemd, hij wist mij hiermee te raken, het is een hele goeie prater, wij spraken elkaar wel twee a drie keer per dag via een Amerikaans telefoon nummer via Whatsapp, ook nagekeken, klopte ook...dus ik ben hier ingetrapt, iedere keer meer geld om de rekeningen te betalen omdat hij Corona kreeg en medicijnen nodig had, een nep arts die met mij apte omdat ik de rekening niet wilde betalen, later dus wel gedaan..spijt...daarna beter ticket betaald, nieuwe test..weer Corona weer in quarantaine geplaatst..weer kosten..beter ticket naar Amsterdam Schiphol Airport, ..kwam een berichtje is naar Brussel gevlogen....daar opgepakt vanwege valse papieren... opgesloten..weer ziek...weer geld vragen enzovoort....

Dus ik was zo gek om hem toch iedere keer weer te helpen en zo alles kwijt, zelfs het geld van mijn huur, zo gek was ik op hem...hij liet mij inloggen om op zijn bankrekening te kijken dat hij geld had, alles was gestolen toen hij aankwam in Istanbul...liet ook de aangifte hiervan aan mij zien...dus stom, stom, verdrietig, hartlijn, iedereen kwaad op mij, vriendin kwijt, en nu alleen...ga alles proberen te verwerken...maar zit met tranen in mijn ogen...valt niet mee om hem te vergeten...vreselijk dat ik hem niet kan loslaten ?

Bezig met laden...

12 Reacties *

13 januari 2022
Ik heb mijn verhaal uitgebreider opgeschreven hier, heb het geplaatst,maar zie het nergens meer terug?? Waar is het gebleven??
20 januari 2022

Als antwoord op door aa3e240e379542…

Lauretta, je verhaal staat gewoon bovenaan alle reacties. Veel sterkte. dikke knuff.
Profielafbeelding voor CAS
CAS
11 januari 2022
Ik ben ook in een mooi verhaal getrapt. Ze weten precies wat ze moeten zeggen en doen. Ik wilde ook niet luisteren naar andere maar heb gelukkig wel mijn eigen gevoel gevolgd en op de hulp vraag nee gezegd. Ik wens je sterkte met het weer oppakken van je leven.
11 januari 2022

Als antwoord op door 4069dc657f4b47…

Dankjewel Cas, lief van je...ja ze kunnen goed praten, je trapt er gewoon met open ogen in, vind het zo stom van mij... maar met zovelen met mij...het gebeurt erg veel hoor ik?Hij heeft mij op mijn gevoel gepakt, erg maar waar en dat was nog het ergste waardoor ik overstag ging om hem toch te helpen. Maar jij ook sterkte gewenst met de verwerking..lieve groetjes
11 januari 2022
[~3948] Dat zijn allemaal mooie praatjes van m, om t slachtoffer mooi aan t lijntje te kunnen houden... Vaak hele geloofwaardige verhalen, maar iemand die t goed controleert zal zien, dat t allemaal leugens zijn...
11 januari 2022
Ik zou graag willen weten inderdaad of het dezelfde man is geweest. Als u dat niet erg vind?
11 januari 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Nee hoor, mag jij van mij zien hoor....maar hoe?
11 januari 2022
Dat je erin bent getrapt, is niets nieuws, velen zullen je al voor zijn gegaan helaas... Scammers spelen in op jouw gevoel, dan weten ze dat je zwak bent en makkelijk te beinvloeden en slaan dan genadeloos toe...
11 januari 2022

Als antwoord op door 72add644c23948…

Ja Raymond 82, daar heb je gelijk in,in februari 2021 via Facebook daitingsite hem ontmoet, paar keer via Whatsapp elkaar kunnen zien via video chat en elkaar vaak gesproken voordat hij voor zaken naar Istanbul Turkije ging om al zijn spullen na te kijken uit China, hij wilde in Amsterdam zijn privé kliniek opstarten en mij iedere keer foto's gestuurd van alles, zijn bankaccount mocht ik inzien, omdat hij mij vertrouwde en daarna alleen maar ellende van mei tot afgelopen november, daarna had ik hem geblokt,maar iedere keer miste ik hem en weer geapt met hem, vreselijk maar waar...ik ben echt teleurgesteld in mezelf en vaak boos op mezelf . Maar ik heb al heel veel in mijn leven meegemaakt, hier kom ik ook wel weer overheen ?
11 januari 2022
Ik herken helaas het verhaal van deze man. Een hart chirurg die een praktijk wilt opzetten in istanbul. Heb je toevallig een foto of naam ervan? Mijn moeder was ook met zon man bezig en omdat ze al eerder erin getrapt had ben ik heel hard gaan zoeken naar bewijs dat deze man niet echt was. Zelfs met bewijs kon ze het moeilijk geloven. Deze mannen zijn er op getraind om u helemaal te bespelen, jammer dat uw vrienden of familie er niet is om u te steunen. Heel veel sterkte
11 januari 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hallo Tata0416, ja ik heb alles nog overal screenshot van gemaakt, dus foto's heb ik van hem, als je ze wilt zien, hoor ik dit graag van je. Lieve groetjes
03 augustus 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Dag, Ik heb somds een paar dagrn ontdekt dat ik ook gescamed ben. Ook een docter, die graag zijn eigen ziekenhuis wil starten. Inmiddels weet ik op wie ik verliefd werd en dat is niet dezelfde persoon als met wie ik sprak. Het zou wellicht dezelfde arts kunnen zijn als in jouw verhaal. Heb foto en echte naam. Het is al even geleden jouw bericht maar laat me maar weten of je me nodig hebt...