Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Verdrietig

Hallo

Ik ben verschrikkelijk verdrietig maar kan mijn verhaal nog even niet kwijt. Het is namelijk zo dat ik een paard heb waar ik in samenspraak met mijn vriend  bijna iedere dag heen.   Vond mijn vriend heeeel belangrijk  en nu na een nogal heftige confrontatie waarbij hij me zijn huis uitgezet heeft  heeft hij mij de auto afgepakt  en verbied het me om met de auto naar mijn paard te gaan dus zie mijn paard nu niet meer heb geen geld om een auto te kopen maar probeer wel een oplossing te zoeken. Heb een chronisch probleem met m'n benen waardoor fietsen en lopen  belastend is voor mijn benen. Het klinkt misschien als een luxe probleem, en er zullen vast mensen zijn die veel meer meegemaakt hebben. Maar dit is niet het enige wat ik met die vent meegemaakt heb. Ook mijn dochter  heeft meermale  gezegd schop hem toch op straat joh. Maar ja hij kon zo lief wezen he. Maar nu ben ik het zat en ben echt bang als hij gaat beseffen dat ik hem niet meer moet. Want ja hij heeft nu de controle he en ik heb nu straf 

Bezig met laden...

2 Reacties

19 maart 2022
Hoi orchidee,
Nee, je hebt geen luxe probleem, het is jou paard, je onvoorwaardelijke steun en liefde. Het is een klein beetje vergelijkbaar met ons probleem, wij moeten verhuizen, maar mogen onze 9 kippen niet meenemen van de woningbouwvereniging omdat zij de aanleiding waren voor de dader om mijn man bijna dood te slaan.
Dus nee orchidee, dat jij je paard niet meer kan zien is geen luxe probleem en daar mag je heel verdrietig om zijn.
29 december 2021
Dag Orchidee, wat een ellende en begrijpelijk dat je te verdrietig bent om je verhaal te delen. Ontzettend dat de mensen waar je eigenlijk van afhankelijk bent geworden, zich tegen je keren als het niet naar hun zin gaat. En nee: niets is een luxe probleem, jij zit ermee en hebt er veel verdriet van. En straffen in een liefdevolle relatie hoort er niet bij hoor! Probeer de hulplijnen te bellen als je dat wil, er staat altijd iemand klaar om naar je te luisteren en je advies te geven hoe het verder moet.
Heel veel sterkte en deel je verhaal als je eraan toe bent.