Vandaag
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat die lieve man alleen maar geld en meer geld wilde. Ik vind het moeilijk om er over te praten. Mijn toekomst zag er weer een beetje rooskleuriger uit. Na het overlijden van mijn man afgelopen voelde ik me depressief. Die vriendelijke woorden gaven mij weer hoop. die online knuffel. Een toekomst samen. Ik voel me opnieuw zo eenzaam.
Bezig met laden...
15 Reacties
Hoe reageren die mensen? Het is fijn als je met je verhaal bij anderen terecht kunt. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die zich gehoord en gezien voelen, sneller over zo'n nare gebeurtenis heen komen.
Het is prachtig als je zo'n goed sociaal netwerk hebt!
Groetjes,
Rileen
Ben je veel geld kwijt?
Maar ook steun dmv gesprekken.
Ik heb het achter me gelaten.
Als ik het geld er voor had gehad, had ik hem toen wel getraceerd en geconfronteerd.
Maar is beter van niet, politie heeft mij laten weten dat hij een gewetenloze en gevaarlijke top crimineel is.
De bank heeft via mijn aangifte aktie kunnen ondernemen tegen het zgn bedrijf waaraan ik moest betalen.
Als er nu iemand naar dit nummer wil overmaken, wordt het bedrag tegen gehouden.
Heel veel sterkte en je bent een mooi mens.
Ik lees al veel lieve woorden van lotgenoten! Fijn dat we elkaar zo kunnen steunen. Ook ik wil je als ex-slachtoffer een hart onder de riem steken. Ik onderstreep de al gegeven tips: praat erover, maar dan wel met een vertrouwenspersoon/iemand van Slachtofferhulp. Dit omdat bekenden van jou je mogelijk zullen toevoegen dat je zo stom bent en dat kun je niet gebruiken. Dat weet je zelf wel, maar dat is niet waar! Je bent misleid door een crimineel. Houd dat goed voor ogen. Je bent slachtoffer van een misdrijf. Hoe je hieruit kunt komen is per persoon verschillend. Het van je af praten is nodig om niet ziek te worden. Maar je kunt het gebeurde ook van je af schrijven. Of beide doen! En daarnaast: doe leuke dingen, verwen jezelf. Kijk humorvolle fimpjes, bijvoorbeeld. Ik weet niet wat voor jou werkt, dat weet je zelf het beste. Waar krijg je een jippiegevoel van?? Toch moeten die gevoelens van verdriet en boosheid er eveneens uitkomen. Laat dat ook toe. Een lotgenotengroep zou fijn zijn, maar ik weet niet of die er nu is i.v.m. de Coronamaatregelen.
Wat je zegt over die eenzaamheid, dat snijdt door mijn ziel! Het is zo herkenbaar! Je hebt het nu even heel zwaar. Sterkte daarmee Evalien! ik hug je in gedachten. Groetjes, Rileen
Hetzelfde is mijn ook overkomen. Heel veel sterkte hopen dat ze die rotzakken oppakken. Groetjes colinda
Probeer er alsjeblieft over te praten. Oktober jl is het mij ook overkomen. Ik ben blij dat ik mensen heb waarmee ik kan praten. Geeft zoveel lucht. Probeer anders slachtofferhulp in te schakelen als je dat nog niet gedaan hebt. Die zijn er echt voor je. Het heeft mij heel goed geholpen. Of zoek iemand uit je vriendenkring of familie waar je mee zou kunnen praten. Ik leef met je mee.
Sterkte
Groet Stier1973
Nu 1 jaar geleden, kortgeleden weer mee geconfronteerd en hopen dat die rotzak eindelijk opgepakt wordt. Die kwal is al bezig sinds zijn 19e om vrouwen op te lichten. Heeft er al 3x voor gezeten. Maar struint gewoon weer alle datingsites af naar slachtoffers.
Ik leef erg met je mee?.
Een dikke virtuele knuffel van mij.
Sterkte en liefs.