Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Vandaag

Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat die lieve man alleen maar geld en meer geld wilde. Ik vind het moeilijk om er over te praten. Mijn toekomst zag er weer een beetje rooskleuriger uit. Na het overlijden van mijn man afgelopen  voelde ik me depressief. Die vriendelijke woorden gaven mij weer hoop. die online knuffel. Een toekomst samen. Ik voel me opnieuw zo eenzaam.

 

Bezig met laden...

15 Reacties *

12 januari 2022
Ja ik leef met je mee, ik heb zelf ook toendertijd een beslissing moeten nemen uit zelfbehoud en weggegaan bij mijn man, waarna hij zelfmoord had gepleegd en hulp gezocht ..daarna een Amerikaan via Facebook daitingsite ontmoet en hopeloos verliefd geworden, ook hele fijne gesprekken gevoerd en schreef mooie woorden aan mij...mis dat ook dus begrijp jou heel goed, valt niet mee om de draad weer op te pakken...heel veel sterkte gewenst!! Liefde en kracht en een dikke knuffel van mij
07 januari 2022
Beste Evalien, Hoe reageren die mensen? Het is fijn als je met je verhaal bij anderen terecht kunt. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die zich gehoord en gezien voelen, sneller over zo'n nare gebeurtenis heen komen. Het is prachtig als je zo'n goed sociaal netwerk hebt! Groetjes, Rileen
22 februari 2022

Als antwoord op door 1ca879753d6b46…

Een harde les Ben je veel geld kwijt? Maar ook steun dmv gesprekken. Ik heb het achter me gelaten. Als ik het geld er voor had gehad, had ik hem toen wel getraceerd en geconfronteerd. Maar is beter van niet, politie heeft mij laten weten dat hij een gewetenloze en gevaarlijke top crimineel is. De bank heeft via mijn aangifte aktie kunnen ondernemen tegen het zgn bedrijf waaraan ik moest betalen. Als er nu iemand naar dit nummer wil overmaken, wordt het bedrag tegen gehouden.
04 januari 2022
Ik vertel het nu aan veel mensen
Profielafbeelding voor CAS
CAS
01 januari 2022
Mij is onlangs hetzelfde overkomen. Ik kon bij vrienden en collega’s terecht. Ze hebben me niet veroordeeld maar juist geholpen. Zoek iemand die je in vertrouwen kan nemen. Het lucht op om je verhaal te vertellen. Heel veel sterkte en je bent een mooi mens.
31 december 2021
Beste Evalien, Ik lees al veel lieve woorden van lotgenoten! Fijn dat we elkaar zo kunnen steunen. Ook ik wil je als ex-slachtoffer een hart onder de riem steken. Ik onderstreep de al gegeven tips: praat erover, maar dan wel met een vertrouwenspersoon/iemand van Slachtofferhulp. Dit omdat bekenden van jou je mogelijk zullen toevoegen dat je zo stom bent en dat kun je niet gebruiken. Dat weet je zelf wel, maar dat is niet waar! Je bent misleid door een crimineel. Houd dat goed voor ogen. Je bent slachtoffer van een misdrijf. Hoe je hieruit kunt komen is per persoon verschillend. Het van je af praten is nodig om niet ziek te worden. Maar je kunt het gebeurde ook van je af schrijven. Of beide doen! En daarnaast: doe leuke dingen, verwen jezelf. Kijk humorvolle fimpjes, bijvoorbeeld. Ik weet niet wat voor jou werkt, dat weet je zelf het beste. Waar krijg je een jippiegevoel van?? Toch moeten die gevoelens van verdriet en boosheid er eveneens uitkomen. Laat dat ook toe. Een lotgenotengroep zou fijn zijn, maar ik weet niet of die er nu is i.v.m. de Coronamaatregelen. Wat je zegt over die eenzaamheid, dat snijdt door mijn ziel! Het is zo herkenbaar! Je hebt het nu even heel zwaar. Sterkte daarmee Evalien! ik hug je in gedachten. Groetjes, Rileen
30 december 2021
Hoi lieve evalien Hetzelfde is mijn ook overkomen. Heel veel sterkte hopen dat ze die rotzakken oppakken. Groetjes colinda
29 december 2021
Idd slachtofferhulp inschakelen. Zij weten de wegen te bewandelen die he nodig hebt. Heeft mij ook heel erg geholpen.
29 december 2021
Hoi Evalien-47 Probeer er alsjeblieft over te praten. Oktober jl is het mij ook overkomen. Ik ben blij dat ik mensen heb waarmee ik kan praten. Geeft zoveel lucht. Probeer anders slachtofferhulp in te schakelen als je dat nog niet gedaan hebt. Die zijn er echt voor je. Het heeft mij heel goed geholpen. Of zoek iemand uit je vriendenkring of familie waar je mee zou kunnen praten. Ik leef met je mee. Sterkte Groet Stier1973
29 december 2021
Helaas ook meegemaakt Nu 1 jaar geleden, kortgeleden weer mee geconfronteerd en hopen dat die rotzak eindelijk opgepakt wordt. Die kwal is al bezig sinds zijn 19e om vrouwen op te lichten. Heeft er al 3x voor gezeten. Maar struint gewoon weer alle datingsites af naar slachtoffers. Ik leef erg met je mee?.
29 december 2021

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Dank u wel. Het zit me hoog. Weet niet wat verder te doen. Klapte dicht tijdens poging tot aangifte.
29 december 2021
Ik voel met je mee. Het doet zo'n pijn .. knuffels
29 december 2021

Als antwoord op door d4d018cbf62f4a…

Dank u wel.
Standaard profielafbeelding
Nar
29 december 2021
Wat verschrikkelijk voor je Evalien! Wat een ongelooflijke ratten zijn het die mensen zo kunnen kwetsen. Criminelen zonder gevoel. Ik hoop dat je geen geld hebt overgemaakt. Praat alsjeblieft met je huisarts of zoek hulp voor rouwverwerking. Een dikke virtuele knuffel van mij. Sterkte en liefs.
01 januari 2022

Als antwoord op door 51ee74e4b98f40…

Ik heb een aantal vrienden en familie ingelicht. Het is een harde les geweest.